Gropet

2091 Reviews

Woutjan Pol

Snelle levering, goeie service

snelle levering

Mist u nog producten/ diensten in het aanbod?

Nee

Boots Nieraeth

Goed bedrijf

goede producten

snellere verzending

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw review deze is voor ons zeer waardevol . Helaas kan het bij alle pakketvervoerders momenteel.la ger duren door de december drukte. Wij werken ook met een eigen bezorgservice... Hartelijk dank voor uw review deze is voor ons zeer waardevol . Helaas kan het bij alle pakketvervoerders momenteel.la ger duren door de december drukte. Wij werken ook met een eigen bezorgservice waarbij wij op een vaste dag in tijfsblok van 2 uur aan huis leveren. Hierbij hebben wij het proces volledig in eigen hand en kunnen le eminent altijd nakomen groet gropet klantenservice

mark Van Heist

Goede service en prijs.

Duidelijke website. Hondenvoer van profine is voordeliger dan bij de concurrent. Goede service en duidelijke communicatie over de verzending.

Mevrouw Clementine de Kruijf

Heel goed

Service

Snelheid en zoeken website

Renate Spruijt - Hoegen Dijkhof

Al meerdere keren naar tevredenheid bij Gropet een bestelling geplaatst

Gropet denkt mee met hun klanten.

niet vergeten naar het door de klant opgegeven verzendadres te kijken in de bestelling zodat het pakket op het gewenste adres geleverd word en niet automatisch het factuur adres gebruiken als... niet vergeten naar het door de klant opgegeven verzendadres te kijken in de bestelling zodat het pakket op het gewenste adres geleverd word en niet automatisch het factuur adres gebruiken als afleveradres. In mijn geval werd dit nog fijn opgelost door meneer Remco Spiering. Bedankt! :-)

Tanja

Makkelijk en goedkoper dan andere winkels

Duidelijk wanneer de (diepvries) levering is. Dag van te voren word je nog een keer gebeld met een tijdsblok. Als we niet thuis zijn geven we dat aan en zetren ze het voor de deur of bellen of... Duidelijk wanneer de (diepvries) levering is. Dag van te voren word je nog een keer gebeld met een tijdsblok. Als we niet thuis zijn geven we dat aan en zetren ze het voor de deur of bellen of verzoek bij de buren aan. Erg prettig bedrijf met met versvlees goedkoper dan de winkel of andere online winkels.

Albert ter Wisscha

Alles voor mijn hond

Vriendelijk personeel .....levering altijd op tijd.

Hendrik Willems

Goed bedrijf met goede spullen. Prima bezorg service.

De bezorg service en vriendelijke chauffeursz

Kan zo snel niets bedenken.

Anja van Leuven-Huijs

Top