Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

2091 Reviews

Mevrouw Anouchka Hanneman

Vriendelijk en snel. Goede service. Denken met je mee. In de zeldzame gevallen dat er over de jaren heen iets mis is gegaan met een bestelling, lossen ze dat zonder probleem op. Héél fijn bedrijf.... Vriendelijk en snel. Goede service. Denken met je mee. In de zeldzame gevallen dat er over de jaren heen iets mis is gegaan met een bestelling, lossen ze dat zonder probleem op. Héél fijn bedrijf. Prijzen zijn doorgaans gunstig, niet altijd: ik bestel soms dus nog via andere online dierenwinkels. Al met al, absolute aanrader!!

Kunnen selecteren op inhoud in KG's bijv. Levertijd duidelijk. Bezorg route ver vooruit te bekijken. Bestelproces duidelijk. Prettig dat de diepvries sectie apart is. En selecteren op prijs is... Kunnen selecteren op inhoud in KG's bijv. Levertijd duidelijk. Bezorg route ver vooruit te bekijken. Bestelproces duidelijk. Prettig dat de diepvries sectie apart is. En selecteren op prijs is absoluut favoriet.

Mis geregeld een duidelijke omschrijving van een product. Ingrediënten is voor mij een must. Zowel qua voeding (bijv kunnen checken of er geen allergenen in zitten specifiek voor mijn dieren) als... Mis geregeld een duidelijke omschrijving van een product. Ingrediënten is voor mij een must. Zowel qua voeding (bijv kunnen checken of er geen allergenen in zitten specifiek voor mijn dieren) als verzorging (toxische stoffen, dingen die ik liever mijdt of waar ze niet goed op reageren). Ik zou graag meerdere foto's zien. Etiket info (leesbaar dan bij inzoomen!) of afmetingen. Dit scheelt een hoop gedoe, googlen, retour, etc. soms bestel ik elders omdat ik die info bij hen dus mis (dan zie ik het elders ook goedkoper, waar ik bijv anders niet had gezocht) of omdat ik niet kan inschatten van welke leverancier het komt en een andere winkel net meer info geeft. De zoekfunctie mag verbeterd worden. De oude website functioneerde veel beter op dat punt.

Mist u nog producten/ diensten in het aanbod?

Aanbod voor reptielen. Dit is online al moeilijk te verkrijgen en had ik graag mee kunnen bestellen. Scheelt ook weer verzendkosten.

Ingrid Kooman

Ik bestel hier maandelijks mijn hondenvoer

Bulktoeslag eraf. Dat is echt veel te duur

Nee

FM

Heel fijn bedrijf, zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding!!

Kennis van zaken, klantvriendelijk, snelle levering!!

Geen!!!

Mist u nog producten/ diensten in het aanbod?

Nee! Wat niet voorradig is, kan besteld worden.

Desiree Smit

Al jaren trouwe klant. Scherpe prijzen en ook nog aan huis geleverd met de bezorgservice.
Je wordt keurig een dag van te voren gebeld over het tijdstip van leveren. Wordt altijd keurig bij ons in de vriezer gezet.

Eigen bezorgservice
Geen extra bezorgkosten
Scherpe prijzen

Website is wel aan verbetering toe.

Kleinere hoeveelheden. Nu moet alles per 10 of 20 rollen tegelijk

NvL

Snelle levering, prima producten

Leveren snel, als je vaker bestelt krijg je korting

Geen idee

Astrid Versluijs

Super fijn bedrijf hele vriendelijke bezorger

duidelijke site, alles word netjes bezorgd en je word op de hoogte gehouden van wanneer ze komen bezorgen, prijs verhouding is ook heel goed

Geen idee

op dit moment geen idee

Erna Nederlof

Uitstekend.

Overzichtelijk, uitstekend assortiment.
Handig om de bezorgdag te kunnen kiezen, past goed bij mijn onregelmatige diensten en kan de levering hierop aanpassen.

Geen. Fijne firma!

Nee.

Kathy Verhaegen

Goede service

Goede communicatie

Website kan beter

Momenteel niet

Mevrouw Marianne van der Helm

Geweldige zaak. Altijd hele goede service. En zeer vriendelijk.

Alles is goed aan Gropet

Ik zou niks weten

Nee

Maddy Schens

Kan er altijd van op aan, dat het voer weer binnen een paar dagen is.

Duidelijkheid qua levering.

Ik bestel diverse voertjes. Pas na betaling krijg ik bericht dat 1 smaak niet op voorraad is. Wel gelijk een creditnota. Maar handiger om het bij bestellen te weten, zodat ik nog een andere smaak... Ik bestel diverse voertjes. Pas na betaling krijg ik bericht dat 1 smaak niet op voorraad is. Wel gelijk een creditnota. Maar handiger om het bij bestellen te weten, zodat ik nog een andere smaak kan nemen.

Genoeg keus