Assortiment
Vakkundigheid
Kwaliteit van de producten

Dienstverlening Konijn

Goede service, producten met goede kwaliteit en zeer groot assortiment.

Goede merken met leuke acties.

Geen tips.

Erik Fleer

Vandaag een kruiwagenwiel gezocht in de vestiging W'veer. Helaas was de as te kort maar gelukkig had ik het oude wiel meegenomen. Daar werd ter plekke de as uitgehaald, gereviseerd en na nog wat... Vandaag een kruiwagenwiel gezocht in de vestiging W'veer. Helaas was de as te kort maar gelukkig had ik het oude wiel meegenomen. Daar werd ter plekke de as uitgehaald, gereviseerd en na nog wat aanpassingen had ik een perfect passend wiel. TOP Service en een blije klant. Daarbij kwam ook nog eens dat de prijs ongelooflijk laag was.

TOP Kwaliteit, TOP Service, TOP personeel met lol in het vak.

Groenhart, De Specialist in kruiwagenwielen :)

Henk Vervelde

Snelle levering en snel bericht van verzending

Makkelijk zoeken op website, snelle levering

Marjon

Goed geregeld

ruime keuze op de website, handig bestellen en snel geleverd

Joey

Op de website staat op werkdagen voor 14:00 uur besteld = morgen in huis.
Op vrijdag netjes voor 14:00 uur besteld dus zou zaterdag bezorgd moeten worden.
Krijg ik maandag een mail dat...
Op de website staat op werkdagen voor 14:00 uur besteld = morgen in huis.
Krijg ik maandag een mail dat mijn bestelling is verzonden. Dinsdag heeft de pakketbezorger ons misgelopen waardoor mijn pakket pas woensdag opnieuw wordt aangeboden door PostNL.
Dus voor 14:00 uur besteld = morgen in huis is niet helemaal waar.

Reactie Groenhart.nl:

Bedankt voor je reactie. We gaan de communicatie op onze website verduidelijken.

R, Schoone beklederij

Sterk punt vind ik dat ze echt moeite doen om het beste voor je te zoeken

Particulier

Ik vond het geen winkel om als particulier binnen te lopen
maar dat had ik ik dus niet goed

goede prijzen
ruim assortiment

Dennis

Prima assortiment, duidelijke website

Gewoon lekker professioneel.

Geen zover

Theo Roeters

Item gekocht maar er ging van alles mis op mijn computer dus dacht het item niet gekocht te hebben. Bleek later toch het item gekocht te hebben. Telefonisch contact opgenomen en de bestelling... Item gekocht maar er ging van alles mis op mijn computer dus dacht het item niet gekocht te hebben. Bleek later toch het item gekocht te hebben. Telefonisch contact opgenomen en de bestelling geannuleerd omdat ik het item al ergens anders gekocht had. Dat bleek geen probleem te zijn. De betaling werd netjes teruggestort zonder dat ik daar nog over hoefde te bellen.
Zeer nette afhandeling. Aanrader

Komen hun afspraken na.

Verweij

Ook de consument wordt goed geholpen. Kwaliteit en prijs beter dan bij de bouwmarkt.

Goed advies, veel op voorraad. Vriendelijke bediening.