Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Greet ambulante begeleiding

Positieve en duidelijke informatie en blij met feedback waar wat mee kon en positieve effecten heeft voor verbetering en vriendelijke benadering

Behulpzaam en vriendelijk ontvangen en goeie uitleg

Knallende info kan ook als spam ervaren worden en dan weggeklikt

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

Greet ambulante begeleiding

Roos/ Les Femmes Ledermode

Persoonlijk contact, per chat en mail, weet je wie je voor je hebt.

Tekort daarvoor bij goed oneline. Maar misschien bereikbaar in weekend

www.lesfemmesmode.nl

VW Cox Classic Parts

Na een hoop frustratie over mijn vorige website eindelijk iemand gevonden die er wel verstand van heeft en hulp kan bieden en dat ook nog eens in je eigen woonplaats, niets op afstand, gewoon... Na een hoop frustratie over mijn vorige website eindelijk iemand gevonden die er wel verstand van heeft en hulp kan bieden en dat ook nog eens in je eigen woonplaats, niets op afstand, gewoon persoonlijk, hoe mooi kan het zijn.

Hebben verstand van zaken, behulpzaam en geduldig (zeler voor iemand die er geen verstand van heeft, meedenkend.

Zo blijven doorgaan.

Nekovri

Onze website is erg mooi geworden en daarbij is het contact met het team erg fijn.

Goede service/communicatie, persoonlijke aandacht en zorgen voor een mooi resultaat. Prijs / kwaliteitverhouding is zeker goed!

Kan niet echt iets verzinnen. Niets te klagen

www.nekovritalentencollege.nl

Bloemerie Den Hof

Vriendelijke en professionele medewerkers die samen met je de mogelijkheden bekijken en daardoor een een mooie website afleveren die helemaal naar eigen wens is.

Duidelijke uitleg en makkelijk zelf bij te houden systeem. Tevens snelle reactie van de helpdesk.

www.bloemeriedenhof.nl

Demi Op Heij / Deems Coaching

Robèr en zijn team hebben me echt heel erg goed geholpen met het bouwen van mijn nieuwe website. Ook hebben ze me ook geholpen met allemaal andere technische dingen waar ik zelf geen verstand van... Robèr en zijn team hebben me echt heel erg goed geholpen met het bouwen van mijn nieuwe website. Ook hebben ze me ook geholpen met allemaal andere technische dingen waar ik zelf geen verstand van had.

Daarnaast is hun systeem zo fijn dat je het zelf heel erg goed kunt aanpassen en bijhouden. Ze helpen je heel erg goed bij alle vragen en ik raad hun iedereen aan!

Meedenkend, ervaring, kennis

deemscoaching.nl

VDN Bouw & Verbouw

We zijn enorm geholpen met de professionaliteit van GraagGoedOnline waarbij ze ons volledig ontzorgd hebben met het bouwen van onze nieuwe website

Hoge kwaliteit, Klantvriendelijk en snelle oplevering van de website

De persoonlijke mail onderscheiden van de algemene mailtjes
over de website of het proces is niks aan te merken

Bas

Geweldig bedrijf, super service en mooi product!

Communicatie, stiptheid, flexibiliteit, meedenken

vvh-info.nl

neelen dakbedekking en zinkwerken

Wilde graag een mooie goed werkende website voor mij zaak.
Nou dat is gelukt contact gehad met graaggoedonline.
Het zo zo geregeld .
Ze denken met je mee
Mooie oplossingen. Wilde graag een mooie goed werkende website voor mij zaak.
Nou dat is gelukt contact gehad met graaggoedonline.
Het zo zo geregeld .
Ze denken met je mee
Mooie oplossingen.
Kortom een echte aanrader.

Snel contact.
Meedenken.

Zou het niet kunnen zeggen.
Alles top geregeld.

www.neelendakbedekkingen.nl

Alles is vlot gegaan en prima communicatie

reageren snel

SEO afdeling