Gotcha Outdoor Lasergame

Gotcha Outdoor Lasergame Ook benieuwd naar feedback over de webshop Gotcha Outdoor Lasergame? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company650
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Gotcha Outdoor Lasergame met 8.7/10. Gebaseerd op 650 ervaringen.

Floor
Floor

Verschillende opdrachten waardoor het ook leuk bleef

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Prima verjaardagsfeestje. de jongens hebben zich goed vermaakt.

Smale
Zeer goed (9/10)
Smale
Score voor Gotcha Outdoor Lasergame:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Erg genoten van het kinderfeestje..
goede begeleiding. .
een aanrader voor iedereen..

Kamp eerbeekse boys
Kamp eerbeekse boys
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Super enthousiast georganiseerd. .
al jaren plezier van..

Irma
Irma

Klantvriendelijkheid!

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Ties heeft een super leuk feestje gehad. was allemaal prima geregeld.

J.Bol
Prima (7/10)
J.Bol

Locatie is prachtig

Score voor Gotcha Outdoor Lasergame:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We hebben een prachtige middag gehad!.

Elles van der Mast-Zengerink
Elles van der Mast-Zengerink

Reactie Gotcha Outdoor Lasergame:

Beste Elles,

Dank voor je review. De opmerking over EHBO komt bij mij vreemd over. Al onze auto's zijn voorzien van een BHV kit en een dispenser met pleisters in verschillende maten. Ik heb nagekeken welke auto bij jullie was en deze is daar ook van voorzien. We hebben recentelijk al onze EHBO middelen vervangen omdat deze tegen de eind datum liepen. ook heeft ons personeel recentelijk een opfrismiddag gehad voor de EHBO. Ik zal de begeleider die bij jullie was in ieder geval om opheldering vragen, die is op de hoogte van de aanwezigheid van de EHBO kit en pleisters en had adequaat moeten handelen. Ik deel je mening dat niet alles is te voorkomen/behandelen maar wij doen ons best om up to date te blijven

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We werden leuk en enthousiast ontvangen..
er volgde en duidelijk uitleg over het te spelen spel..
wat ik als tip mee wil geven:.
zorg dat op ieder locatie waar gespeeld wordt een degelijke en uitgebreide verbandtrommel aanwezig is..
bij ons was een van de kinderen gevallen en had een glip(je) in zijn kin. helaas was er na zoeken een klein pleistertje aanwezig. we hebben het jongetje wel naar de huisarts gebracht en het is gelijmd. het vallen is zeker niet te voorkomen maar een gedegen uitrusting wat betreft ehbo middelen is meer dan wenselijk.

Hoevelakens SchaakGenootschap
Hoevelakens SchaakGenootschap

Goede instructies, mooi terrein (woudenberg).

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Was weer een zeer geslaagd uitje..
lekker weer mooie omgeving en de hele tijd pret voor de kinderen.

W.J. Tabak
W.J. Tabak

Sterk in voorafgaand communiceren bij informatie opvragen, reserveren en aanpassingen in reserveringen.
Goede inlevende begeleiding, de uitleg was geduldig en helder, in het spel voldoende variatie, het terrein prima geschikt.
De picknicktafel bij de zogenoemde vrije zone prima geschikt om de dorst te lessen met de zelfmeegenomen drinks.

Wat nog verbetering behoeft:
- tevoren heldere informatie verschaffen over de mogelijkheid om ter plekke bij de organisatie uitrijkaarten aan te kunnen schaffen tegen gereduceerde prijs.
- toiletten te ver weg. Mobiele w.c.'s zou een welkome oplossing zijn.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Met een groep van 18 familieleden (m/v) - in leeftijd variërend van 15 ot 69 jaar - hebben wij een heerlijke middag beleefd bij het lasergamen op de locatie henschotermeer in woudenberg. de uitleg was geduldig en helder, in het spel voldoende variatie, het terrein prima geschikt. de picknicktafel bij de zogenoemde vrije zone prima geschikt om de dorst te lessen met de zelf meegenomen drinks.

Marleen
Marleen

Goede uitleg, de begeleiders zijn gericht op de kinderen en geven duidelijke instructies.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Het was een hele leuke activiteit. de kids en de ouders hebben ervan genoten. leuk om zo door het bos te rennen.

Roy van den Boogaard
Roy van den Boogaard

Goede uitleg. Goede spullen. Leuke spelvarianten.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We hebben een geweldige eeerste activiteit van een vrijgezellendag gehad. alleen maar positieve reacties uit de groep. diegene die het al eerder hadden gedaan vonden deze guns fijner dan voorheen. super!.

Bedrijfsinformatie

Outdoor lasergame: geschikt voor iedereen!

De leeftijd is niet belangrijk, iedereen beleeft veel plezier aan het spannende lasergame dat in het bos wordt gespeeld. Elke samenstelling van groepen is mogelijk op de verschillende locaties in Nederland. Bijvoorbeeld lasergamen als kinderfeestje, groepsuitje, personeelsfeest, familiedag of vrijgezellenfeest. Bekijk de mogelijkheden op onze lasergame locaties en boek online!
Adres
Roodborst 29