Stefan

Zakelijke aankoop? Let op, sommige artikelen worden als marge goederen verkocht waardoor een normale btw-regeling én factuur niet geld.

Snelle en correcte levering. De bestelde "als nieuw" telefoon zag er ook echt als nieuw uit.

Zie ervaring.

Prima! Al 5 telefoons gekocht hier. Altijd alles volgens afspraak.

Goed, alles is verlopen zoals beloofd

Prijzen zijn voordeliger dan andere concurrent

Neen

van gucht jacqueline

nee gewoon heel te vrede over het algemeen

nee

P.J. Postema

Aanvankelijk snelle levering van de bestelde telefoon.
Helaas blijkt dan bij in gebruik name van het apparaat dat de camera niet scherp stelt, dus zeer teleurstellende foto's.
Op het...
Aanvankelijk snelle levering van de bestelde telefoon.
Op het email contact wordt snel en opbouwend gereageerd. Er wordt direct naar een oplossing gezocht en het is zelfs mogelijk om bij deze ondernemer langs te komen.
Ter plaatse wordt het toestel kort onderzocht en wordt de tekortkoming bevestigd. het toestel wordt zonder verder aandringen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ook de ontbrekende headset wordt toegevoegd.
Binnen een 1/2 uur zijn we zeer prettig geholpen.

Goed bereikbaar via mail.
Goede aftersales service.

Erg fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Goede communicatie via de mail en telefoon.

De staat "Als nieuw" ziet er ook echt nieuw uit. Geen zichtbare gebruikssporen aanwezig.

Geen verbeteringen.

IJvents

Al diverse keren mobiele telefoons gekocht, en is mij zeer goed bevallen.

Deze keer ging het mis, de beloofde levering van vandaag besteld en de volgende dag binnen werd niet gehaald.
Voor mij even een probleem aangezien ik uit gegaan ben van de levering op de dag dat ik op kantoor aanwezig zou zijn.
Uitleg aan de telefoon was duidelijk overmacht maar het werd netjes opgepakt door later terug te bellen en een bescherm cover erbij te leveren. Mijn dank voor de service.

Prima service en hou dit zo

Top! Snel, betrouwbaar, prima prijs.

Mars Sonia

Zeer positief. Wanneer het door mij gevraagde artikel niet voorradig was, werd ik telefonisch gecontacteerd.

Correct, eerlijk, vriendelijk, gedienstig

Prima service

Namen onmiddellijk contact op toen bleek dat de bestelde iPhone niet direct voorradig was, in overleg een andere kleur besteld.