Fun-en-Feest.nl

Fun-en-Feest.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fun-en-Feest.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4798
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fun-en-Feest.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 4798 ervaringen.

Regina
Regina
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede zoekfunctie op site, makkelijk bestellen en bezorgen!.

Niels Heinis
Niels Heinis

Goede snelle levering. Groot aanbod

Door het grote aanbod ben ik soms bang dat ik niet de tijd neem om alles te bekijken, hier door kan het zijn dat ik leuke artikelen over het hoofd zie.

De site draait niet soepel op mijn mobiele telefoon wellicht een aanpassing of een app te overwegen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste bestelling gedaan, anderhalve dag later al in huis. snelle levering dus en groot aanbod. volgende keer ga ik eens langs om te zien of ik bij afhalen nog meer toffe feest artikelen kan scoren.

Ingrid
Redelijk
Ingrid

Duidelijke informatie. Het was makkelijk iets te bestellen en een dag later in huis.

Het assortiment kan beter. Niet alles wat ik nodig had was voorradig. (mozaieksteentjes glas van 1 cm2 heb je bijvoorbeeld op de website maar in 4 kleuren. Dat is jammer en kan ervoor zorgen dat er een volgende keer bij een andere website beteld wordt.

Score voor Fun-en-Feest.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik kwam op de website terecht na een ingetypte zoekterm in google.

DGM
DGM

nvt

nvt

Score voor Fun-en-Feest.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurige geleverd zoals gevraagd.

Jan
Jan

Alles is makkelijk te vinden op de website.

Uitstekend.

Karin
Karin
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke site met veel keus en vlugge bezorging.

C. De koning
C. De koning

Snelle levering uitgebreid assortiment top???

Vooral zo door blijven gaan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super ?alles snel. binnen , goed verzorgd.

Bart Schenk
Bart Schenk

netjesvewrpakt

Snelle levering.

B. Borstel
Redelijk
B. Borstel

Doe geen beloftes als ze niet na te komen zijn. Je schept verwachtingen en iemand kiest misschien wel op basis van snelle levering voor jouw bedrijf . Dat werkt teleurstellend als t dan niet haalbaar blijkt te zijn en tast je geloofwaardigheid aan voor je bedrijfsvisie.

Score voor Fun-en-Feest.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Lijkt goed bedrijf, alleen belofte van voor 15:00 uur besteld binnen 24 uur geleverd niet waar te maken blijkt in de praktijk. zoals zoveel bedrijven. ik had mijn orderbevestiging 3 min over 15:00 uur binnen op mijn mail. dan zou je denken dat t nog wel meegenomen wordt met de verzending op de dag zelf. zeker als je bedenkt dat t 3 minuten ervoor wel zou moeten lukken. tevens kon ik zelf ook geen bezorgingsdag kiezen die binnen de 24 uur zou vallen. er was geen optie voor op het moment van bestellen, wat dus voor 15;00 uur viel. dan kun je jezelf afvragen of er wel ooit de mogelijkheid is geweest of dat het een lokkertje is en vervolgens tijdens het bestellen zelf maar genoegen moet nemen met 2 dagen later. in ieder geval heeft de dame van de appservice nog een poging gewaagd, maar aanpassingen waren niet mogelijk niet vanuit het systeem danwel vanuit magazijnperspectief.

Jean Tiebackx
Jean Tiebackx

Wij hadden 1 product niet ontvangen, maar dit werd zeer snel opgelost.

Doe zo verder

Score voor Fun-en-Feest.nl:4/5

Alles is goed verlopen.

Bedrijfsinformatie

De grootste feestartikelen winkel van Europa. Feestwinkel Fun en Feest heeft meer dan 50.000 feestartikelen voor elke gelegenheid.
Adres
Jan Ligthartstraat 11