Jacques

Alles prima en snel geregeld

Miranda

Keurig!!! Snel verstuurd en ontvangen. En keurig verpakt.

Zou het voor nu niet kunnen zeggen. Misschien een wat kleinere verpakking?

Ronny Schroder

Dramatisch. Bestelling tot op heden nog niet ontvangen! Bij bestellen stond 1 a 2 werkdagen vermeld

Afspraken nakomen en tegemoetkoming geven.

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Ronny,
Beste Ronny,
Bedankt voor uw review. Hier willen wij graag een uitleg op geven. Wij doen er alles aan om uw order op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Dit staat tevens vermeld op de website.
Shoppartners Klantenservice

A Pasker-Hulzebos

Het was de eerste keer dat ik een bestelling had geplaatst. Maar top, snelle levering en goede artikelen.

NVT

Stefan

Super Ervaring! Ik had voor m’n apres ski feestje een trui besteld, echter kreeg ik een t-shirt binnen. Toen ik contact opnam met de klantenservice werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd alles... Super Ervaring! Ik had voor m’n apres ski feestje een trui besteld, echter kreeg ik een t-shirt binnen. Toen ik contact opnam met de klantenservice werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd alles geregeld. Trui is netjes binnen gekomen en t-shirt mocht ik houden.

Meesterschoenmaker Richard

Gea

Prima, op tijd bezorgd.

Meyra

Niet goed

Het juiste bestelde artikel leveren en niet de goedkope variant als ik voor de duurdere betaald heb

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Meyra,
Bedankt voor uw review.
Beste Meyra,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben reeds contact met u gehad omtrent deze klacht. Helaas bleek dat er na extra controle in ons magazijn dat wij het juiste artikel niet op de locatie hadden liggen. Omdat wij de juiste stadion toeter niet meer konden leveren, heeft u de bestelling kosteloos aan ons retour mogen zenden. Zodra wij deze bestelling retour hebben ontvangen, zullen wij het betaalde bedrag aan u terugbetalen.
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Shoppartners Klantenservice

Danny Klein

Positief, correcte en snelle levering

Valckx

Slecht! Je besteld iets wat volgens de site bij elkaar past en in werkelijkheid koop je totaal verschillende dingen die niet bij elkaar passen.

Als de klant kan bewijzen dat t niet past met foto’s via mail incl aankoopbewijs etc. Nog steeds willen wachten op de bevestiging van de ict afdeling… die inmiddels nog steeds niet bekend is gemaakt... Als de klant kan bewijzen dat t niet past met foto’s via mail incl aankoopbewijs etc. Nog steeds willen wachten op de bevestiging van de ict afdeling… die inmiddels nog steeds niet bekend is gemaakt bij de klant. Meedenken staat daar niet in hun vocabulair!