Geboers Patrick

Slecht

Is het fun-en-feest of shoppartners.NL. Dat is mijn vraag? Mijn ervaring bij een tweede bestelling is zeer slecht. Fun-en-feest heb ik bij mijn favorieten gezet, maar indien ik geen aanvaardbare... Is het fun-en-feest of shoppartners.NL. Dat is mijn vraag? Mijn ervaring bij een tweede bestelling is zeer slecht. Fun-en-feest heb ik bij mijn favorieten gezet, maar indien ik geen aanvaardbare reactie krijg, komt uw firma op mijn 'zwarte lijst'.

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste Klant,
We hebben elkaar telefonisch gesproken over de artikelen in uw winkelwagen.
Beste Klant,
We hebben elkaar telefonisch gesproken over de artikelen in uw winkelwagen.
Het lijstje met artikelen blijft een aantal dagen voor u zichtbaar. Echter is dit niet gelijk een reservering. Mocht u na een paar dagen verder gaan met bestellen, kan het zijn dat het artikel niet meer op voorraad is. Uiteraard krijgt u hier een melding van.

thomas

Super ervaring

niks het was er heel snel.

Elise

Vlotte en snelle service van klantendienst! 1 artikel was niet binnen waardoor levering vertraging zou oplopen, na contact met klantendienst werd dit ene artikel gecrediteerd en producten... Vlotte en snelle service van klantendienst! 1 artikel was niet binnen waardoor levering vertraging zou oplopen, na contact met klantendienst werd dit ene artikel gecrediteerd en producten onmiddellijk verzonden

Beter aanduiden op website indien artikel niet in voorraad is. Of voorraden beter bijhouden?

Ellen notable

Van den eede

Correct verloop

Fanny Severyns

De doos waarin de ballonnen zaten was niet stevig genoeg en was ook heel slecht dicht geplakt met het gevolg dat 1 ballon (MRS) van de 3 ballonnen van 'MR & MRS' stuk was. De doos was al stuk bij de... De doos waarin de ballonnen zaten was niet stevig genoeg en was ook heel slecht dicht geplakt met het gevolg dat 1 ballon (MRS) van de 3 ballonnen van 'MR & MRS' stuk was. De doos was al stuk bij de levering.

Een doos gebruiken van stevig karton en tevens goed dicht plakken.

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste klant,
Beste klant,
Wat jammer dat u uw bestelling niet in goede orde heeft ontvangen. Dat dit voor de klant vervelend kan zijn begrijpen wij heel goed. Wij adviseren u dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice via de telefoon of per e-mail met uw ordernummer en een beschrijving van het probleem (evt. foto). Wij helpen u dan graag verder. Wij hebben u een PB gestuurd

Sofie

Zeer tevreden

Geen, alles is prima verlopen :)

Paticulier

Heel goed.

Alles was in orde dank je wel

Joke

Helaas was de slinger kapot geleverd ?

Materiaal controleren op defecten

InneT