Fotostudio 87

Fotostudio 87 Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fotostudio 87? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company68
9.5/10
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotostudio 87 met 9.5/10. Gebaseerd op 68 ervaringen.
Communicatie
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Yentl Dobbe
Yentl Dobbe

De fotograaf is heel leuk met kinderen en neemt ook de tijd. Erg fijn!

Nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een hele goede en vooral leuke ervaring met fotostudio 87. wij komen er al 4 jaar. elke jaar een gezinsshoot. en ook nog met de rest van de familie en vrienden. wij zijn dan ook zeer tevreden.

Alexandra Stiehl
Alexandra Stiehl

Aandacht voor wensen van de klant

Misschien nog wat meer voorbeelden vooraf vragen hoe de klant graag op de foto staat / in welke soort 'pose' hij/zij zich graag ziet op de foto.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wederom een erg positieve ervaring met een mooi resultaat. ondanks dat het even anders liep dan gepland en ik alleen op de foto ben gegaan i.p.v. samen met mijn partner ben ik blij met het resultaat! weer vele positieve reacties gehad op de foto's.

Sympathieke, persoonlijke benadering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne samenwerking. mooie foto's. ontspannen sfeer. professionele benadering.

Esther Jooren
Esther Jooren

Rust en professionaliteit. Je wordt prima begeleid. Het resultaat is jouzelf op zijn best.

Van mij mocht de verwarming iets hoger die dag, verder prima

Reactie Fotostudio 87:

Hoi Esther,

Bedankt voor je mooie review! We zullen in het vervolg de kachel iets meer opstoken ;-)

Groeten,

Remco

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb hier een fotoshoot laten doen omdat ik.
blogs schrijf en daar foto's bij gebruik. het was een prima ervaring!.

Linda Kuipers
Linda Kuipers

Zeer profesioneel en alles mag niets moet

Ik vind het format van de foto die je krijgt niet handig, er zijn bijna geen lijstjes te krijgen in dat formaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ontzettende leuke foto shoot gehad we hebben allemaal genoten.

Hilde Hoogterp
Voldoende (6/10)
Hilde Hoogterp

N.v.t.

Zie bovenstaand.

Reactie Fotostudio 87:

Hallo Hilde,

Bedankt voor je review. Het is natuurlijk super fijn om te zien dat je het gezellig vond en alle informatie duidelijk was maar uiteindelijk is het 't resultaat waar je ook blij mee moet zijn!

Ik heb je zojuist even een mailtje gestuurd om de mogelijkheden uit te leggen over het verzachten van de details in de foto.

Groeten,

Remco

Score voor Fotostudio 87:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het resultaat, de foto's, vond ik teleurstellend. ze zijn 'hard', elke oneffenheid, hoe klein ook, wordt duidelijk getoond. .
eerdere fotosessies geven/gaven een 'zachter' resultaat. zijn misschien 'gefilterd', maar toch ....

Zeer goed (9/10)

Snelle levertijd, service en vriendelijke fotograaf.

Jammerdat we 20,- euro extra moesten betalen omdat we de hond ook op de foto wilde. Verder, top!

Score voor Fotostudio 87:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele prettige fotograaf, snelle service en zelfs hondenkoekjes voor dr hond die bang was. top!.

Goed (8/10)

Krijgt kinderen altijd wel aan het lachen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een leuke fotoshoot gedaan met de twee kinderen. hij gaat leuk met kinderen om en krijgt ze altijd aan het lachen!.

Doubleyou
Doubleyou

Meedenken in het maken van een mooie foto.

Wellicht nog van te voren kledingtips geven passend bij de geboekte shoot. (Do's and don'ts). Kan natuurlijk heel algemeen blijven maar dan hebben klanten een indicatie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De fotoshoot bij fotostudio 87 was een plezierige ervaring. goede en fijne fotograaf die meedenkt over de foto's en je op je gemak stelt. ook een ruim aanbod in mogelijkheden om foto's te bestellen.

Aaffien Fokke
Aaffien Fokke

Ja, om de kleintjes op hun gemak te stellen werden alles uit de kast gehaald, super leuk!

Score voor Fotostudio 87:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn met ons gezin van 10 personenen waaronder 2 kleintjes geweest. we werden hartelijk ontvangen en het was een erg gezellige fotoshoot met als resultaat prachtige foto's.

Bedrijfsinformatie

Fotograaf Almere - familieportret - glamour fotoshoot - zwangerschapsshoot - zakelijke profielfoto. Bij fotostudio 87 bent u aan het juiste adres.
Adres
Argonweg 22