Mireille

Professioneel bedrijf goeie sfeer met als resultaat prachtige foto's echt een aanrader.

Professioneel zeer vriendelijk.

Mieke Beekelaar

Ontzettende leuke fotoshoot gehad.
Alles was prima in orde.

Marc Kleefstra

Fantastische begeleiding voor, tijdens en NA de fotoshoot. Een fotograaf die niet alleen heel goed begreep wat ik wilde bereiken, maar dit ook op de gevoelige plaat wist te bereiken. TOP!!!

Hele goede coaching tijdens de shoot. Goed oor van wensen vooraf.

AMJ van der Meulen

Fijne, ervaring; Remco is een aardige professionele fotograaf.
Neemt tijd voor zijn klant en zorgt dat die zich thuis voelt.
Veel creativiteit, leuke ideeën en suggesties en levert...
Fijne, ervaring; Remco is een aardige professionele fotograaf.
Neemt tijd voor zijn klant en zorgt dat die zich thuis voelt.
Veel creativiteit, leuke ideeën en suggesties en levert mooi resultaat!

Zeer klantvriendelijk
Flexibel in tijden en mogelijkheden
Neem tijd voor zijn klant
geeft tips en suggesties tijdens de shoot

Joska Bouter

Super! Echt mega blij met het resultaat

Prachtige foto’s! Fijne samenwerking

Samantha

Heel tevreden. Makkelijk via internet gereserveerd. Via mail netjes bevestiging met uitleg over mogelijkheden ontvangen. Gezellige fotoshoot gehad met als resultaat hele mooie foto's (ondanks ziek... Heel tevreden. Makkelijk via internet gereserveerd. Via mail netjes bevestiging met uitleg over mogelijkheden ontvangen. Gezellige fotoshoot gehad met als resultaat hele mooie foto's (ondanks ziek kleintje die eerst niet wilde). Met kids word leuk omgegaan. En de foto's waren snel klaar om te bekijken.

Joska Bouter

Echt super! Prachtige foto’s! Heel blij met het resultaat

Remco wist precies hoe ik de foto’s wilde!

Siegried

Super leuke zwangerschapsshoot gehad! Foto’s waren uiteindelijk prachtig geworden, echt een aanrader om hier je fotoshoots te doen, er wordt namelijk echt met je meegedacht! heel blij met het... Super leuke zwangerschapsshoot gehad! Foto’s waren uiteindelijk prachtig geworden, echt een aanrader om hier je fotoshoots te doen, er wordt namelijk echt met je meegedacht! heel blij met het resultaat van de foto’s!! Super goede ervaring en bedankt voor de gezelligheid!

Marian Steenvoorden

Ik heb een fotoshoot bij Remco gedaan met visagie en hair styling inbegrepen voor een professionele profielfoto op mijn LinkedIn en Flickr accounts. De foto's zijn prachtig geworden, ongedwongen en... Ik heb een fotoshoot bij Remco gedaan met visagie en hair styling inbegrepen voor een professionele profielfoto op mijn LinkedIn en Flickr accounts. De foto's zijn prachtig geworden, ongedwongen en toch zakelijk. Ik ben er heel blij mee.

Professioneel, zowel fotograaf als visagiste. Persoonlijke aandacht. Heel fijn om mee te werken.

Marjolijn

Hele fijne fotostudio! Superaardige jongen die goed met kindjes kan omgaan. Is toch best belangrijk bij een fotoshoot met een 1/5 jarige. :-) En het worden echt fantastische foto’s.

Mooie locatie, behulpzaam en professioneel.