7.8/10

Veeneman / NVPhotography

Slecht

Weinig

Christel

Na een onscherpe tuinposter te hebben ontvangen mocht ik kostenloos een nieuwe uitzoeken.
Met dank aan Matthijs van de klantenservice.

Goeie klachtenafhandeling.

Geen.

Marina Wensink

Heel goed

Veel mogelijkheden

Onderschrift moeilijk te zien waar geplaatst en eind resultaat zichtbaar maken

Marijke

Zeer slechte ervaring met deze webshop. Schilderen op nummer besteld. Na een maand nog steeds niets ontvangen. Zelf er achter aan gegaan. Bleek dat ze mijn foto nooit goed hebben ontvangen. Wederom... Zeer slechte ervaring met deze webshop. Schilderen op nummer besteld. Na een maand nog steeds niets ontvangen. Zelf er achter aan gegaan. Bleek dat ze mijn foto nooit goed hebben ontvangen. Wederom de foto opgestuurd waar weer veel dagen over heen gaan. Geen enkele excuses ontvangen. Nu heb ik het product wel ontvangen. Echter was het product helemaal verfrommeld aangekomen. Allemaal vouwen in mijn schilderij doordat het product is opgerold om een stukje foam in plaats van in/om een kartonnen rol. Erg jammer.

Duidelijke website. Manier van bestellen werkt fijn.

1. Producten veel beter verpakken! Veel geld betalen voor een verkreukeld product is niet iets waar een klant op zit te wachten.
2. Bestellingen nakijken. Dit voorkomt dat een klant zit te...
2. Bestellingen nakijken. Dit voorkomt dat een klant zit te wachten op een product wat niet goed over is gekomen.

Marikawati

Een foto 40x60 op plexiglas besteld. Snel geleverd, uitstekend verpakt. Maar het meest bijzondere, de kleuren ook geweldig zoals origineel aangeleverde foto. Helaas wel klein foutje in de uitsnede,... Een foto 40x60 op plexiglas besteld. Snel geleverd, uitstekend verpakt. Maar het meest bijzondere, de kleuren ook geweldig zoals origineel aangeleverde foto. Helaas wel klein foutje in de uitsnede, dit gemeld. Aanbod om gratis nieuwe te maken. Deze binnen 1 week ontvangen, PERFECT! Lof voor deze fotoshop! Als klant super tevreden met Fotocadeau.nl. te Kollum.

Aandacht voor product en de klant, goed luisterend oor. Zeer goede originele kleuren zoals op aangeleverd materiaal en degelijk verpakt voor verzending.

Alles heel duidelijk

Klazina van den Herik

Hele mooie print op aluminium!

Service!

Hilde

Vandaag mijn foto opschoolplaat ontvangen, ziet er boven verwachting uit! Super blij mee?

Top snelle levering, top kwaliteit

Anke

Ongekend goede service!

Snel en positief reagerende klantenservice

De foto op het koffer om te beoordelen kwam niet helemaal goed over

Beaudille

Super!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Wouter Hollander

Supermooi cadeau! Zin om het te geven! Dank

Goed verpakt, mooi uitgevoerd

Meer online laten weten dat jullie er zijn! Tijd voor een tv commercial!