7.8/10
8.2/10
8.2/10
7.8/10

Gj

Super tevreden goede service en volle tevredenheid over het product

Vriendelijk personeel en denken met de klant mee

Kayleigh

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Foto’s is geen probleem, maar al het andere is een hel. Had een magic mok en een inductie beschermer besteld. De mok bevatte allemaal krassen en het leek wel een... Wat een verschrikkelijk bedrijf. Foto’s is geen probleem, maar al het andere is een hel. Had een magic mok en een inductie beschermer besteld. De mok bevatte allemaal krassen en het leek wel een gebruikte mok uit de kringloop. De inductiebeschermer was aan beiden kanten beschadigd, leek alsof er vanuit de zijkant in gesneden was. Contact gezocht en uiteindelijk kwamen ze met de oplossing om beide artikelen opnieuw op te sturen. Mooie oplossing dacht ik zo. Nou niet dus de nieuwe inductiebeschermer is binnen gekomen en heeft exact hetzelfde probleem als de vorige. De magic mok heb ik nog altijd niet ontvangen. Echt belachelijk.

Kortingscodes

Gewoon stoppen met je bedrijf. Gewoon enkel foto’s verkopen en niet al het andere

Rogier bakx

Maken het niet waar

canvas was netjes

kom van je arrogante wolkje af en geef informatie duidelijk weer

Reactie Fotocadeau:

Beste Rogier, onlangs hebben we telefonisch contact gehad en naar een oplossing gezocht.
Mijn excuses voor het ontstane ongemak.
^Alie

fotocadeau

Ik heb via vakantie veiling foto canvas besteld,gisteren binnen maar,jammer genoeg niet mijn foto,wel iemand foto ontvangen,bel ik hierover de fotocadeau opbrengst mevrouw aan de telefoon, probeer... Ik heb via vakantie veiling foto canvas besteld,gisteren binnen maar,jammer genoeg niet mijn foto,wel iemand foto ontvangen,bel ik hierover de fotocadeau opbrengst mevrouw aan de telefoon, probeer zei mij wijs te maken dat zei mijn ordernummer niet hebben ontvangen.als zei mijn ordernummer niet ontvangen vraag ok mij af waarom ik dan iemand anders foto lijst heb ontvangen...

Ik denk zelf dat mijn foto ergens anders is bezorgd en ik heb iemand anders ontvangen...

😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬

Gerbrich

Heel erg tevreden over mijn fotoproducten. Ik ben erg fijn geholpen door fotocadeau zijn klantenservice, over vragen over mijn fotoproduct. Ze zijn bereid om je te helpen en je producten goed te... Heel erg tevreden over mijn fotoproducten. Ik ben erg fijn geholpen door fotocadeau zijn klantenservice, over vragen over mijn fotoproduct. Ze zijn bereid om je te helpen en je producten goed te verwerken. Ze leveren je producten zorgvuldig en optijd aan.

Zorgvuldig.

Nvt.

Martin Verweij

Zeer slecht, geen enkele reactie. Leveringsbelofte wordt niet nagekomen

Beter hier niet bestellen

Wiss

Tegenvaller

Gedn

Late levering

rinaldo pelgrom

Super snelle service vriendelijk en mooie resultaten

snelle levering mooi resultaat

er is altijd ruimte voor verbetering

Chantal van Ham

Echt een prima prijs/kwaliteit verhouding, netjes verzonden, genoeg keuze aan fotoproducten, eenvoudig programma om fotoboek op te maken.

Updates over de status van de bestelling. Een deel van de bestelling had ik ontvangen en daarop stond de gehele bestelling op afgeleverd, terwijl ik nog een product moest ontvangen. Dat was... Updates over de status van de bestelling. Een deel van de bestelling had ik ontvangen en daarop stond de gehele bestelling op afgeleverd, terwijl ik nog een product moest ontvangen. Dat was verwarrend.
Daarnaast in de software, als je van een groter naar toch een kleiner fotoboek wilt (of een ander formaat), dan moet je helemaal opnieuw beginnen, niet zo heel praktisch en redelijk tijdrovend.

M

Heel slecht

Duurt heel lang voordat je je bestelling krijgt. Ben meer dan 4 weken aan het wachten en heb nog altijd niks ontvangen.