aylin

Ik zou verwachten dat ze de situatie begrijpen en het probleem van het gedrukte fotoboek oplossen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde mijn bestelling retourneren. Maar, het werd niet geaccepteerd. Helaas is het gedrukte fotoboek veel donkerder dan de echte foto's. Natuurlijk weet ik dat het gedrukte fotoboek en wat onze... Ik wilde mijn bestelling retourneren. Maar, het werd niet geaccepteerd. Helaas is het gedrukte fotoboek veel donkerder dan de echte foto's. Natuurlijk weet ik dat het gedrukte fotoboek en wat onze ogen op de computer zien niet 100% hetzelfde zullen zijn. Dus ik controleerde de digitale foto's op twee verschillende computers.
Ik heb al vaak (ongeveer 10 keer) foto's van deze site afgedrukt, maar dit is de eerste keer dat ik zo'n verschil zie. Als er een klein verschil was, zou ik het niet erg vinden. Er is echter veel kleurverschil tussen de digitale versie en de gedrukte versie.
fotoboeken.nl wilde het fotoboek herdrukken. Maar mijn klant heeft zijn bestelling geannuleerd vanwege de late levering. Dus vroeg ik vriendelijk om het geld terug te storten. Ze hebben me een promotiecode (%25) gestuurd. Het is als een grap. Momenteel biedt de website %20 voorjaarspromotie voor iedereen.
Kortom, mijn verzoek werd afgewezen. Ik heb deze website vaak gebruikt. Ik zou verwachten dat ze de situatie begrijpen en oplossen.

Reactie Fotoboeken.nl:

Beste aylin,
Beste aylin,
Zoals aangegeven is het helaas niet mogelijk om de bestelling van een product te annuleren; daarom hebben we het probleem achterhaald en opgelost door de bestelling opnieuw te produceren en toe te sturen. We vinden het uiteraard jammer om te horen dat deze oplossing niet naar tevredenheid is, maar bij een persoonlijk en op maat gemaakt product is het, hoe spijtig ook, niet mogelijk om deze te retourneren en een refund te ontvangen.

Giselda Stoke

Super goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Kwam er niet uit en werd stap voor stap naar een prachtig eindresultaat begeleid

Maarten

Al eerdere boeken van gehad, die bevielen goed. Lees laatste tijd wat slechtere zaken, nu dus benieuwd.
Waar ik wel op afknap is dat ik nu plots 5 euro moet betalen voor het gebruik van een eigen voorkant, iets dat altijd gewoon was inbegrepen. Dat zorgt dat het voor mij nog maar 3 sterren krijgt

Reactie Fotoboeken.nl:

Beste Maarten,
Dank voor de positieve feedback.
Beste Maarten,
Dank voor de positieve feedback.
De prijzen zijn overigens niet gewijzigd; de weergave van de winkelwagen wel. Daardoor is nu de toeslag van het foto omslag (€ 5) los zichtbaar naast de basisprijs, terwijl voorheen die toeslag bij de (hogere) basisprijs was inbegrepen. De prijs onderaan de streep is niet gewijzigd; mocht je hier desondanks vragen over hebben, kun je uiteraard altijd contact met onze klantenservice opnemen.

Anton B

Super goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

De kwaliteit van de fotoboeken is heel erg goed. De klantenservice is telefonisch en per mail heel goed bereikbaar. Lindsay is top!

Jan

Goede kwaliteit en service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en service. Klachten worden serieus genomen en direct adequaat opgelost.

Peter willems

Eerst goed, laatste tijd slecht, productie problemen

3 boeken besteld een goed 2 niet zeer slecht gebonden

Dion Koolen Martens

Super goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

Al vele jaren bestellen wij hier onze fotoboeken. Altijd erg goed van uitstraling en kwaliteit. Wanneer er iets niet klopt is er ook een super goede klantenservice en wordt er een nieuwe boek... Al vele jaren bestellen wij hier onze fotoboeken. Altijd erg goed van uitstraling en kwaliteit. Wanneer er iets niet klopt is er ook een super goede klantenservice en wordt er een nieuwe boek gedrukt. Enorm tevreden en wij blijven hier onze fotoboeken bestellen!

Renske Meerkerk

Heel vriendelijke en nette behandeling, als er om hulp gevraagd wordt. Duidelijke uitleg en support. Ook na aflevering van beschadigd fotoboek direct actie, uur na klacht al bevestiging dat er nieuw... Heel vriendelijke en nette behandeling, als er om hulp gevraagd wordt. Duidelijke uitleg en support. Ook na aflevering van beschadigd fotoboek direct actie, uur na klacht al bevestiging dat er nieuw boek gedrukt zou worden en na goed 2 dagen al het nieuwe boek in huis . Niets dan lof!

Heel netjes geholpen

Michael Visser

Ik maak al vele jaren mijn fotoboeken bij fotoboeken.nl. Veel opties m.b.t. layout etc. Uiteindelijke resultaat is altijd kwalitatief erg goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het uploaden van mijn laatste fotoboek ging er iets niet goed met een bepaald bestand. Meerdere malen heeft de servicedesk via mail contact met mij opgenomen om dit probleem op te lossen.... Bij het uploaden van mijn laatste fotoboek ging er iets niet goed met een bepaald bestand. Meerdere malen heeft de servicedesk via mail contact met mij opgenomen om dit probleem op te lossen. Uiteindelijk toch gelukt. Ik ben wederom zeer tevreden voor deze geweldige service en kan iedereen fotoboeken.nl aanbevelen.

Maria

Goede service en kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

ik had weining dagen van te voren mijn fotoboek besteld, na 1 keer bellen was het opgelost: ik kreeg een persoonlijk antwoord (per e-mail na telefonisch gesprek) dat het geregeld was met de... ik had weining dagen van te voren mijn fotoboek besteld, na 1 keer bellen was het opgelost: ik kreeg een persoonlijk antwoord (per e-mail na telefonisch gesprek) dat het geregeld was met de productie team en dat mijn boek op tijd zou gestuurd worden.