J

Prima boek, veel te duur

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit fotoboek prima. Prijs echt te hoog, als je per ongeluk een extra optie kiest kun je zo meer dan 1.50 per pagina betalen en dat was niet meer aan te passen ondanks dat ik contact opnam met... Kwaliteit fotoboek prima. Prijs echt te hoog, als je per ongeluk een extra optie kiest kun je zo meer dan 1.50 per pagina betalen en dat was niet meer aan te passen ondanks dat ik contact opnam met de service desk voordat het boek in productie ging. Jammer.

Faizel Rahman / RvanE fotografie

Neutraal

Beschrijf hier uw ervaring

Op 27 oktober heb ik een fotoboek besteld. Een e-mail ontvangen met de mededeling dat men meteen aan de slag gaat. Ondertussen zijn we twee weken later en maar eens opgebeld om erachter te komen wat... Op 27 oktober heb ik een fotoboek besteld. Een e-mail ontvangen met de mededeling dat men meteen aan de slag gaat. Ondertussen zijn we twee weken later en maar eens opgebeld om erachter te komen wat de stand van zaken is met mijn bestelling.
Naderhand bleek er het een en ander verkeerd te zijn gegaan in het productie proces. Ik heb oprechte excuses aangeboden gekregen door de directeur van deze organisatie en een tegoedbon om me te laten zien dat het normaliter allemaal veel beter geregeld is.

Of ik fotoboeken.nl zal aanbevelen aan andere fotografen laat ik afhangen van de 2e fotoboek die ik besteld heb.

Hoebrechts

Levering te laat, door bedrijf opgelost

Bestelproces:
Bestelproces:
Zondag een feest. Op maandag erachter gekomen dat je fotoslinger kunt laten maken bij dit bedrijf. Levertijd voor fotoslingers doorgaans 3 werkdagen. Hiervoor een apart programma van het bedrijf gedownload en de hele avond geknutseld en geĆ¼pload. Afgerekend en een bevestiging op de mail dat de bestelling is ontvangen en dat ze voor me aan de slag gaan.

Op vrijdag toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het ervoor stond, aangezien we verder niets meer gehoord hebben. Om te horen te krijgen dat ik het bestand niet heb doorgestuurd en dat er dus nog niets is gebeurd. Hier geen herinnering voor ontvangen. Alleen een bestel bevestiging met 'we gaan voor u aan de slag'.

De bestanden na instructie doorgestuurd en vervolgens aangegeven of het nog lukt om de bestelling voor zondag te ontvangen anders is het niet nodig en wil ik de bestelling annuleren. Hier ook nog over gebeld en ze zouden kijken wat ze voor me konden betekenen.

Na bovenstaand mail en telefonisch contact heb ik niets meer vernomen. Na het schrijven van deze review werd contact opgenomen per mail dat er productiefouten waren en dat de slinger hierdoor later werd geleverd. Ze begrepen mijn frustratie en ze hebben het aankoopbedrag gerestitueerd. De fotoslinger heb ik alsnog een week later op donderdag ontvangen en mocht ik houden.

Het product:
De fotoslinger is ontzettend mooi. Netjes afgewerkt, stevig, de foto's zijn mooi gedrukt. Enorm jammer dat we deze niet hebben kunnen gebruiken op het feest, het zou een echte eyecatcher zijn geweest.

Conclusie:
Bij ons is het bestelproces niet zo soepel verlopen maar, eerlijk is eerlijk, het eindproduct dat geleverd is is kwaliteit.

En hoewel ik na de betreffende vrijdag een beetje gefrustreerd achter bleef (vandaar ook mijn review), heeft het bedrijf uiteindelijk een oplossing verzorgd. Daarvoor dank.

M.

Gebruiksvriendelijk programma om het fotoboek helemaal naar je eigen smaak en stijl te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte afhandeling en keurig verpakt bezorgd.

A. Nijman

Al meerdere malen fotoboeken, in verschillende maten, besteld bij dit bedrijf. Altijd tevreden over het resultaat en de uitvoering. Snelle levering en prima kwaliteit.
Jaren terug zelfs een...
Jaren terug zelfs een "workshop" bij hen gedaan om het optimaal maken van een fotoboek onder de knie te krijgen. Ook daar prima begeleid.

Beschrijf hier uw ervaring

Al met al dus zeer tevreden.

Joke

Beschrijf hier uw ervaring

De foto's zijn zoals ik bedacht had

Scholtes

Over het algemeen goede ervaringen, maar het snijwerk kan secuurder

Idem

Anky

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel regelmatig fotoboeken bij fotoboek.nl en ben zeer tevreden.
Ze zijn ook goed bereikbaar, wanneer iets niet goed gaat.

PG

Bestel al enkele jaren fotoboeken, altijd snel geleverd

Prima kwaliteit en service

H van Uden