Fotoboeken.nl

Qua kwaliteit goed

Beschrijf hier uw ervaring

Nadeel is dat er bij 2 bestellingen 2x verzendkosten moeten worden betaald terwijl dit eerder nooit zo was, dit vind ik als service naar de klant niet helemaal correct.

Msn

Mooi en verzorgd

Raymond Kreuger

Prima software voor het beste resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Fotoboek XL liggend gemaakt. Met de software van Fotoboeken.nl is dit makkelijk en snel om te doen. Uploaden en betalen gaat foutloos en binnen een werkweek in huis.

G.D. Butijn

Al meerdere jaren heb ik een positieve ervaring: goede kwaliteit van de afdruk, mooie afwerking en vlotte levering. Wel is het altijd opletten dat ik in de aangeleverde foto’s de helderheid niet te... Al meerdere jaren heb ik een positieve ervaring: goede kwaliteit van de afdruk, mooie afwerking en vlotte levering. Wel is het altijd opletten dat ik in de aangeleverde foto’s de helderheid niet te hoog instel en de kleurverzadiging niet te laag.

Zie boven

Koens

Een goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

goed, soms wel vervelende verrassing zoals tijdelijk geen vernis of zoals momenteel geen platliggende fotoboeken hopelijk wordt dit snel opgelost.

De Troyer

De fotoalbums zijn wat je ervan verwacht

Tevreden

Linda

Goede service en communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel al jaren fotoboeken van meer dan 100 pagina's en het is altijd mooi en degelijk. De laatste zat echter niet goed gelijmd. Dit werd direct opgepakt en opnieuw geleverd met de vertrouwde... Ik bestel al jaren fotoboeken van meer dan 100 pagina's en het is altijd mooi en degelijk. De laatste zat echter niet goed gelijmd. Dit werd direct opgepakt en opnieuw geleverd met de vertrouwde kwaliteit. Top!!!

Karin Van Droogenbroeck

Top: kwaliteit van fotopapier, kleuren, dikt van papier, kaft.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk. Stipt. Kwaliteit-prijsverhouding: uitmuntend.
Het is altijd een geluksmoment als je fotoboek geleverd wordt.

J

Prima boek, veel te duur

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit fotoboek prima. Prijs echt te hoog, als je per ongeluk een extra optie kiest kun je zo meer dan 1.50 per pagina betalen en dat was niet meer aan te passen ondanks dat ik contact opnam met... Kwaliteit fotoboek prima. Prijs echt te hoog, als je per ongeluk een extra optie kiest kun je zo meer dan 1.50 per pagina betalen en dat was niet meer aan te passen ondanks dat ik contact opnam met de service desk voordat het boek in productie ging. Jammer.

Faizel Rahman / RvanE fotografie

Neutraal

Beschrijf hier uw ervaring

Op 27 oktober heb ik een fotoboek besteld. Een e-mail ontvangen met de mededeling dat men meteen aan de slag gaat. Ondertussen zijn we twee weken later en maar eens opgebeld om erachter te komen wat... Op 27 oktober heb ik een fotoboek besteld. Een e-mail ontvangen met de mededeling dat men meteen aan de slag gaat. Ondertussen zijn we twee weken later en maar eens opgebeld om erachter te komen wat de stand van zaken is met mijn bestelling.
Naderhand bleek er het een en ander verkeerd te zijn gegaan in het productie proces. Ik heb oprechte excuses aangeboden gekregen door de directeur van deze organisatie en een tegoedbon om me te laten zien dat het normaliter allemaal veel beter geregeld is.

Of ik fotoboeken.nl zal aanbevelen aan andere fotografen laat ik afhangen van de 2e fotoboek die ik besteld heb.