8.2/10
8.2/10

Marijke

Goede kwaliteit vande afdrukken en de klachtafhandeling is prima

Klacht is echt goed afgehandeld en er is ook echt wat gedaan met de tip die ik gaf

Nvt

Suus

Vorige week 2 foto's op aluminium besteld. Zou woensdag geleverd worden. Maar niks ontvangen. Ook geen mail meer gehad. Vandaag geprobeerd te bellen, maar na 15 minuten nog niemand aan de telefoon... Vorige week 2 foto's op aluminium besteld. Zou woensdag geleverd worden. Maar niks ontvangen. Ook geen mail meer gehad. Vandaag geprobeerd te bellen, maar na 15 minuten nog niemand aan de telefoon gehad. En als je chat krijg je ordernummer en postcode kloppen niet. Terwijl ordernummer op mail staat van vorige week donderdag.

Betere communicatie en klantenservice

Foto op aluminium

Wat een oplichterij!na 2 weken, en vele mails en telefoongesprekken, nog niks ontvangen. Loze beloftes. Nooit iets op deze site bestellen.

Geen enkele

Na betaling een product leveren, zou heel fijn zijn!

C. Lefeu

Nooit nooit nooit een bestelling plaatsen hier! Ik heb in december een bestelling geplaatst voor een foto op aluminium van 70x50. Daarbij heb ik de professionele fotocontrole als optie meegenomen,... Nooit nooit nooit een bestelling plaatsen hier! Ik heb in december een bestelling geplaatst voor een foto op aluminium van 70x50. Daarbij heb ik de professionele fotocontrole als optie meegenomen, zodat ik zeker wist dat het goed zou zijn. De foto kwam onscherp en uitgerekt bij mij aan. Ik mocht een nieuwe foto toesturen en deze zou opnieuw afgedrukt worden en voor de kerst binnen zijn. Dit was helaas niet het geval. Inmiddels is het 16 januari en heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. De klantenservice is hartstikke slecht en onvriendelijk en nu heb ik doorgegeven dat ik toch liever het product wil annuleren, aangezien het me echt te lang duurt. Ik zou binnen 4 dagen een bevestiging krijgen. Helaas is dat niet aan de orde. In plaats van de bevestiging krijg ik een bericht dat ik iets af MOET nemen en geen geld terug krijg. SCHANDALIG! Nog niets een een excuus dat het product er nog steeds niet is! Nooit hier kopen!!!!!

Geen. Slecht product, slechte klantenservice en heel erg brutaal!

Slecht product, slechte klantenservice en heel erg brutaal!

Reactie Foto op Aluminium:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden over ons bent. Naar aanleiding van jouw review heb ik jouw gegevens erbij gezocht en ik kan zien dat er afgelopen vrijdag met jou afspraken zijn gemaakt over het afhandelen van jouw klacht. Ik ga er vanuit dat deze afhandeling wel naar tevredenheid is geweest.
Voor nu wens ik je een hele fijne dag toe. || Elsbeth

Femke

Beschadigde producten en loze beloften

Snelle reactie klantenservice

Doen wat je beloofd.
Foto's goed verpakken zodat ze onderweg niet beschadigen.

Reactie Foto op Aluminium:

Hallo Femke, wat jammer dat je niet tevreden bent met de fotoproducten en dat het meerdere keren beschadigd is geleverd, Wij zijn druk bezig om de verpakking te verbeteren.
Mijn excuses voor het...
Mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben het met jou opgelost heb ik gezien in het systeem.
^Alie

W

Goede service

Mooie afdrukken, helaas was er een beschadigd en bij een wat “vlekjes” maar dit werd direct opgelost en ik kreeg heel snel 2 nieuwe toegestuurd. 👌

Verweij

1e keer beschadigd geleverd en zonder ophangsysteem. Snel een nieuwe foto ontvangen maar wederom zonder ophangsysteem. Super slecht. Er zouden veel kosten bespaart kunnen worden door het beter te... 1e keer beschadigd geleverd en zonder ophangsysteem. Snel een nieuwe foto ontvangen maar wederom zonder ophangsysteem. Super slecht. Er zouden veel kosten bespaart kunnen worden door het beter te verpakken en alles in 1 keer goed te leveren. Beter dan 1 dag meer de tijd nemen om alles compleet te maken

Compleet leveren

fotoopaluminium.nl Kollum

De foto op aluminium voor buiten,vind ik in een woord gezegd,
De foto op aluminium voor buiten,vind ik in een woord gezegd,
ADEMBENEMEND mooi ! Het was de tweede keer dat ik een foto op aluminium voor buiten besteld heb. Ik bestel zeker volgende keer weer bij jullie.

Vriendelijk personeel aan de telefoon, voor een vraag per mail, snel bericht.

In het eindscherm zou het een verbeterpunt zijn ,dat je nog eens precies ziet wat je besteld hebt. Nu twijfelde ik voor het afrekenen voor de keus die ik gemaakt had.

H.ijdema

Incomplete levering helaas

Gemakkelijk te bestellen

Het blinde ophangsysteem wordt apart geleverd. Voor best veel geld zou het beter aan de foto bevestigd kunnen worden. Het ophangsysteem word apart geleverd, maar is tot op heden niet binnen. Ik kan... Het blinde ophangsysteem wordt apart geleverd. Voor best veel geld zou het beter aan de foto bevestigd kunnen worden. Het ophangsysteem word apart geleverd, maar is tot op heden niet binnen. Ik kan dus nu nog niets met de foto. Als cadeau is dit niet geschikt.

Heidi

Slecht.
Slecht.
Collage besteld. 1e maal een lege plaat ontvangen. 2e keer de collage na versturen via DHL retour naar ze omdat ze een verzendlabel dubbel hebben gebruikt. Bij 3e poging is de collage aan de bovenhoek beschadigd en is de onderste witte rand breder dan de andere witte randen. Ben nu bijna 2 weken verder en nog niks in huis. Wel een boel tijd kwijt aan mailen en bellen.

Meer telefonisch bereikbaar zijn.