Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten
8.2/10

Suzlon Energy Limited

Goed geregeld. Snel en makkelijk, maar wel gepersonaliseerd

Het toevoegen van eigen logo, en met de mogelijkheid tot toevoegen van kaartje

Bert de Boorder

Kort en krachtig: Supergoed

Uitgebreid assortiment en leuke items

de Zonnebloem afdeling Santpooort-Driehuis

Ruim aanbod van cadeau-artikelen in verschillend prijsklassen. Ik zou zegggen: voor elk wat wils.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Bij cadeaus zoals bloembollen: lever een gebruiksaanwijzing mee en een beschrijving van de inhoud. Voor veel mensen was het een raadsel hoe ze ermee moesten omgaan.

Serena

Op tijd geleverd maar de koekjes waren erg oud en waarschijnlijk overdatum. Iedereen klaagde hierover, wat ik wel jammer vond, want dit verpeste nogal mijn goede intenties voor de groep...

Snel geleverd.

Geen oude koekjes leveren. Verse koekjes zijn gewenst.

Reactie FortuneFactory:

Hoi Serena,
Hoi Serena,
Jammer om te horen dat onze fortune cookies niet in de smaak zijn gevallen, normaliter is dit niet onze ervaring met deze cookies. We willen je graag tegemoet komen. Feedback van klanten vinden we namelijk erg belangrijk. Stuur een mailtje naar marketing@geluk.com. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.
Groet,
Jop – Fortune Factory

Bril Uniek

Prima service

Punctueel

Reactie FortuneFactory:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Enorm bedankt voor het achterlaten van een positieve review! We stellen positieve, en negatieve, feedback altijd op prijs. We hebben klantgeluk hoog in het vaandel staan en zijn er trots op dat je ervaring met ons positief is.
Een gaaf origineel geschenk weggeven in de toekomst? Je kunt hier altijd met ons over sparren, laat het ons weten!
Jop – Fortune Factory

Clever Strategy

Prima service, houden je op de hoogte van je opdracht.

heerlijke taarten, heel netjes verzorgt en bezorgt

wel goed aangegeven dat bij grote bestelling wel

F.Drenth

Helaas is het pakket op een verkeerde adres bezorgd. Naar Graaf Gerard straat 10 in Lobith.
Maar wij wonen Gerard van Damstraat 10 9915 PV 'tZandt.

Ekaterina Pejic

Prima service en uiteindelijk product, maar een aantal dingen kunnen beter.

Communicatie, mogelijkheden.

De naam van de organisatie noteren op de gifts i.p.v. persoonlijke naam van contactpersoon en duidelijk zijn over mogelijkheden en prijzen. Op website stond iets anders dan wat ik te horen kreeg,... De naam van de organisatie noteren op de gifts i.p.v. persoonlijke naam van contactpersoon en duidelijk zijn over mogelijkheden en prijzen. Op website stond iets anders dan wat ik te horen kreeg, uiteindelijk alsnog goed opgelost en kosteloos geregeld.

LLZ

Stroopwafels dag van de verpleging

Flexibel en snel geleverd

Veel van de verpakkingen waren niet goed dicht. Folies lieten los. Fijn als er ook een afdeling zou zijn die een bestand kan opmaken.

Mercedes-Benz Insurance Services

Teleurstellend. De bestelling is niet op tijd afgeleverd, waardoor de actie totaal in het water is gevallen.

Het ontwerpen van een kaart kan veel beter. Er zat nu geen orginaliteit in. Afleveren van de producten moet gewoon op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Je kan je niet verschuilen achter de... Het ontwerpen van een kaart kan veel beter. Er zat nu geen orginaliteit in. Afleveren van de producten moet gewoon op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Je kan je niet verschuilen achter de pakketdienst als het 3 dagen later wordt afgeleverd. Dan is het gewoon te laat verstuurd.