Service & klantvriendelijkheid
8.2/10
Hygiëne
Faciliteiten

Ria de Jongh

Een absolute aanrader in alle opzichten en….je komt jezelf als herboren tegen als je weer naar huis gaat!

Elysee Dental

Super event gehad! Dankjewel voor de goede service!

Carla zut

Helaas toch een minpuntje via website gereserveerd dacht ik want kreeg een melding hartelijk dank voor uw reservering bleek dat ik door had moeten klikken dan kreeg ik een bevestiging via mijn... Helaas toch een minpuntje via website gereserveerd dacht ik want kreeg een melding hartelijk dank voor uw reservering bleek dat ik door had moeten klikken dan kreeg ik een bevestiging via mijn e-mail (niet echt duidelijk vermeld hoor ) toen wij aankwamen 4 personen uit Sint pancras niet echt hartelijk ontvangen neee integendeel waren niet welkom en de mevrouw achter de receptie kon niets voor ons betekenen !! Liet haar mijn tel zien maar nee ik had een bon gereserveerd ? Maar dat stond ook niet gemeld enfin er werd nog tijdens ons verblijf gebeld voor een afmelding wegens ziekte ik had gezegd wij gaan kijken wat we ev voor jullie iets kunnen betekenen helaas gastvrijheid neeee niet echt jammer !!

Reactie Fort Resort Beemster:

Goedemorgen mevrouw Zut,
Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Goedemorgen mevrouw Zut,
Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Jammer dat het niet is gelukt met reserveren. U krijgt altijd een reserveringsbevestiging per email. Wij hanteren een maximum aantal, zodat wij de kwaliteit hoog kunnen houden en het nergens te druk is, zodat er voldoende rust en ruimte is. Wij hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen.

Joke en Gerrit IJff

Prachtige locatie en een mooi feest

Op zondag 17 september 2023 hebben wij een mooie dag gehad t.g.v. de viering van ons
50-jarige huwelijk bij Fort Beemster.
Voor ons en onze...
Prachtige locatie en een mooi feest

50-jarige huwelijk bij Fort Beemster.
Voor ons en onze gasten, 62 volwassenen en 13 kinderen was Fort Beemster een fijne ervaring.
De bijzondere locatie, het vriendelijke personeel, alles was goed geregeld. De BBQ was uitzonderlijk lekker.
De communicatie met Kevin Böke, manager was heel goed, hij dacht bij de planning goed met ons mee. We hoopten op mooi nazomerweer en gelukkig werkte het weer mee, waardoor we de gehele buitenlocatie konden benutten.
Aan deze mooie dag hebben wij en onze gasten mooie herinneringen.
Bedankt voor alles.

Joke en Gerrit IJff.

Raoday

Als start locatie van ons evenement gebruik mogen maken van de zaal, een presentatie kunnen geven, stoelen mooi opgesteld en staan tafels. Gebak mooi verzorgd even als de koffie. Een geweldige... Als start locatie van ons evenement gebruik mogen maken van de zaal, een presentatie kunnen geven, stoelen mooi opgesteld en staan tafels. Gebak mooi verzorgd even als de koffie. Een geweldige locatie met leuk personeel.

S van den Langenberg / Cargill BV

Jubileumdiner in de private dining room: op elkaar ingespeeld en service-minded team van bediening tot keuken (heerlijke gerechten) en heel fijn kader voor een feestelijke gelegenheid! Top-avond... Jubileumdiner in de private dining room: op elkaar ingespeeld en service-minded team van bediening tot keuken (heerlijke gerechten) en heel fijn kader voor een feestelijke gelegenheid! Top-avond gehad!

Helga kwantes

2 weken terug gevallen domme pech maar toen ben ik zo lief opgevangen. Je wordt hier als klant zowiezo verwend. Dat vind ik ook de kracht van deze sauna.

Caviar Exclusives

Gisteren heerlijk gedineerd met mijn partner. Vriendelijke bediening en erg lekker gegeten. TOP SERVICE EN PERSONEEL. Een plek om tot rust te komen van de hectiek. Wij komen zeker weer terug. Gisteren heerlijk gedineerd met mijn partner. Vriendelijke bediening en erg lekker gegeten. TOP SERVICE EN PERSONEEL. Een plek om tot rust te komen van de hectiek. Wij komen zeker weer terug.
Carmen en Roy

NMT International Shipping BV

Vergaderen in een relaxte omgeving

Chiel Schep

Een overnachting met sauna voor 2 personen gekregen, inclusief 4 gangen diner met wijnarrangement.
Als wij er cijfers bij moeten geven :
Sauna een 9.5
Hotel kamer een 9
4 gangen diner 8
Wijnarrangement een 8.5

Wat ons zwaar viel is de verhouding eten en wijn welke geserveerd werd. Aan het eind van de avond heb je erg veel drank op en weinig eten.
Hier hadden wij in de nacht al last van en dat gevoel ben je de volgende avond pas kwijt na het eten van een goede maaltijd.
Advies is om minder wijn te serveren of meer eten te serveren, zodat er meer balans is.
Dit was ons erg zwaar gevallen en geeft een rare nasmaak aan een prima bezoek aan een prachtige locatie !