Flexas

Power Plug

Uitstekende service van Kaj. Klantvriendelijk, houdt korte lijntjes en pakt snel door.

Adnan Mirza / Heartbeat Ventures

Excellent - thank you Lucas!

Sahila Talbi

Ben erg tevreden. Had de volgende dag na 1e contact al meteen 2 bezichtigingen waarvan eentje het is geworden! Ze belden ook om te vragen of het allemaal gelukt was. Dat vond ik ook wel fijn

Daniel

Elena did great in supporting me to find something that fitted my needs, and her clear communication was clear.

MARV interior design

Ik was opzoek naar een nieuw kantoor/werkplek! Goede oprecht (zo kwam het over!!) enthousiasme van Branko

Ipp

Super hulpvaardig; Kaj snapte gelijk wat onze wensen waren en heeft de goede kantoren aanbevolen . Ook mail met afspraken en adressen zeer compleet. 1 van de kantoren die KAJ heeft aangeraden... Super hulpvaardig; Kaj snapte gelijk wat onze wensen waren en heeft de goede kantoren aanbevolen . Ook mail met afspraken en adressen zeer compleet. 1 van de kantoren die KAJ heeft aangeraden zullen we vanaf 1 november betrekken.

ADM - Ingrid Hoffman

Heel efficiënte en vlotte samenwerking met Kaj van Flexas: voorstellen waren in lijn met wat we zochten, heel goede opvolging. Een nieuw kantoor vinden was op deze manier geen zware taak voor ons!