Flexas

Irani Otten-Admiraal, eigenaar van Zinzijn

Heel blij was ik met de prettige ondersteuning van Kaj Jansen van Flexas. Ik had contact met hem opgenomen voor een andere lokatie dan ik uiteindelijk ga huren. Kaj nam alle tijd en noteerde een... Heel blij was ik met de prettige ondersteuning van Kaj Jansen van Flexas. Ik had contact met hem opgenomen voor een andere lokatie dan ik uiteindelijk ga huren. Kaj nam alle tijd en noteerde een aantal van mijn wensen. Toen ik de dag erna langs een opvallend gebouw in Zoetermeer reed, bedacht ik mij dat dat best een leuke lokatie zou zijn. Toeval wil dat Kaj precies dat gebouw mailde. Ik vond dat zo bijzonder. Mooie was dat Kaj ook direct die middag een afspraak wist te regelen voor mij. Ik ben enorm blij, want doordat ik overwacht uit mijn kantoor moest, was ik benieuwd hoe snel het in deze tijd van het jaar zou lukken iets anders te vinden. Dankzij Kaj is dat supersnel gegaan!

Marijke

Goede ervaring! Flexas denkt mee, is goed bereikbaar en deelt realistische opties.

Weydemann Bros. GmbH

Freundlicher Kontakt, schnelle Reaktionszeit, sehr gute Vorschläge.

TC

Thankyou Kaj for great service so far

Melvin Schouw, WECKBACHER

Erg snel en behulpzaam

Khater Rachel

Très très bonne expérience

Z.A.

Sehr professionell und effizient!

Business Hotel Service International

Zeer snelle en professionele service. Flexas denkt goed met de klant mee.

DC

Perfect geholpen door Bas. Het is niet eenvoudig om een object bij onze wensen te vinden. Het is hem toch gelukt!