Dekasa

Fantastisch geholpen bij de lease van een (voor mij) nieuwe auto. Mede dankzij Femke van Deursen hebben we supersnel kunnen schakelen. Complimenten!

Gewoon doorgaan zo

NFD / EFD

Oplichterij

wees eerlijk

Reactie FinancialLease.nl:

Hi, we vinden het vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat we niet eerlijk zijn geweest. Helaas hebben we je niet kunnen helpen. Voor het verwerken van een aanvraag hebben we verschillende... Hi, we vinden het vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat we niet eerlijk zijn geweest. Helaas hebben we je niet kunnen helpen. Voor het verwerken van een aanvraag hebben we verschillende gegevens nodig. Zonder dit kunnen we je niet verder helpen. Mocht je in de nabije toekomst deze gegevens wel willen delen, helpen we je heel graag verder!

Mehmet Yavuz

Wij zijn super goed geholpen door Zakaria El Ahmadi. Hij is geduldig en erg professioneel. Onze ervaring is uitstekend.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Goede begeleiding, klantvriendelijk, meedenkend, eerlijk en snel.

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende financial leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Zakaria. Veilige kilometers gewenst!

Onderhoudsprojecten Wim Doensen

Mijn ervaringen zijn gewoon goed, alles snel en correct geregeld

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Wim, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende financial leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)

Wilfred Boleij / Boleij Food &Quality Interim Management

Al eerder een zeer positieve ervaring gehad met Financial Lease. ook nu weer snel en efficient geholpen door Femke van Deursen. prettige en snelle service, complimenten!!

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende financial leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Femke. Veilige kilometers gewenst!

TMS

Fantastisch geholpen door Femke.
Fantastisch geholpen door Femke.
Ik was in eerste instantie niet tevreden met het aangeboden contract, na een goed gesprek heeft Femke mij (en misschien wel zichzelf) overtroffen met een mooi en acceptabel resultaat.
TOP werk geleverd Femke, bedankt.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Hoge klantvriendelijkheid, meedenken, goed gesprek.

Qzen zorg

Snelle service en een prima klantenservice

Alles was top

Reactie FinancialLease.nl:

Hi, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende financial leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)

Rodrick

Bedankt Patrick L. Patrick, jij hebt het klasse aangepakt. Jij bent geduldig en professioneel. Je denkt met mij mee en komt met snelle oplossingen. Binnen een week hebben we een leasecontract klaar... Bedankt Patrick L. Patrick, jij hebt het klasse aangepakt. Jij bent geduldig en professioneel. Je denkt met mij mee en komt met snelle oplossingen. Binnen een week hebben we een leasecontract klaar en Ik kan deze week mijn nieuwe Renault Clio ophalen. Dankjewel Patrick L.

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Roderick, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende financial leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)

VideoExpress

Perfect geholpen door Damian. Hij begreep mijn wensen direct en wist dit goed door te zetten in onze zoektocht naar de perfecte auto. Daarbij heeft hij ons goed door de verschillende stappen... Perfect geholpen door Damian. Hij begreep mijn wensen direct en wist dit goed door te zetten in onze zoektocht naar de perfecte auto. Daarbij heeft hij ons goed door de verschillende stappen begeleid. Ik beveel Damian ten zeerste aan!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

- Duidelijk contact met één contactpersoon
- Heldere stappen
- Goede begeleiding
- Heldere communicatie

Paul

Geweldig geholpen door Nick die het super snel geregeld heeft. we werden perfect op de hoogte gehouden en binnen enkele dagen was de nieuwe A6 een feit.
Dankjewel Nick, niks dan lof over de...
Dankjewel Nick, niks dan lof over de manier waarop je dit hebt afgehandeld!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Communicatie is een sterk punt van Nick!!!