Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Saskia Huurman

Heel fijn geholpen. Er wordt de tijd voor je genomen en ze stellen je fijn op je gemak!

Er wordt goed naar je geluisterd
Gastvrij
Ze stellen je op je gemak

Bij binnenkomst was het niet helemaal duidelijk of ik naar achter moest lopen of dat ik even moest wachten. Misschien een bordje ergens zetten?

andrea frost

Voelde me welkom. Veel tijd genomen, prettig,bedankt!

Ruim opgezet. Vriendelijke bediening

Janny

Ontzettende leuke

Heeft veel kennis, kan je super goed helpen! Heeft precies door wat ik mogelijk wel leuk vind en weet precies de juiste jurken te vinden. Gezellige en ongedwongen sfeer wat echt perfect was.

Geen! Sfeer was top, gezellig en heel behulpzaam

Hi Janny,
Bedankt voor je review. We hebben je met plezier geholpen!

Renee

Hele prettige ervaring gehad met het uitzoeken van de trouwjurk. Luistert erg goed naar de wensen en geeft eerlijke adviezen.

Eerlijke adviezen

Hi Reneè,
Fijn te lezen dat je ervaring zo goed was. We hebben je met veel plezier geholpen.!

Dianne van der Vlist

Ik heb een hele
Ik heb een hele
Positieve ervaring bij jullie winkel. Ik vond het leuk dat ik de vraag kreeg hoe mijn aanstaande man heette, dit maakt het persoonlijk. Het aanbod was goed want ik heb mijn droomjurk gevonden. Er was transparantie en duidelijkheid.

Vriendelijk, mooie winkel en duidelijk. En fijn dat er een coupeuse is bij de winkel.

Hi Dianne,
Fijn dat je je droomjurk gevonden hebt, en dan met zo'n positieve ervaring blij dat we je hebben kunnen helpen.!

Marlies

Ontzettend goed, in 1 keer geslaagd voor mijn trouwjurk en een geweldige middag gehad!

Ontzettend mooie winkel, super behulpzaam!

Misschien tijdens de afspraak meer informatie verstrekken over aanmeten? Of wellicht deze informatie op de site aanbieden?

Hi Marlies,
Gefeliciteerd met het vinden van jouw jurk.! fijn te lezen dat je het zo leuk gehad hebt.

Janine

Heel vriendelijk, meedenkend. Voelde mij heel erg op mijn gemak.

Meedenkend

Hi Janine,
Bedankt voor je review.
We hebben je met heel veel plezier geholpen aan je jurk en het meedenken.!

Eline Schrage

Brides by Fem is een prachtig bedrijf met hele fijne medewerkers. Ze zijn behulpzaam, eerlijk (ook belangrijk), en denken erg goed met je mee en helpen met hun ervaring. Ook de locatie is fijn,... Brides by Fem is een prachtig bedrijf met hele fijne medewerkers. Ze zijn behulpzaam, eerlijk (ook belangrijk), en denken erg goed met je mee en helpen met hun ervaring. Ook de locatie is fijn, midden in het centrum van Roden met een mooi interieur.

Maar het belangrijkste is: geslaagd met het vinden van dé prachtigste jurk voor de mooiste dag van mijn leven!

Klantvriendelijk, eerlijk, gastvrij, locatie

De jurken op de website laden vrij langzaam.

Hi Eline,
Bedankt voor je fijne review.!
We hebben je met veel plezier geholpen aan dè perfecte jurk voor jouw.

Julisa

Het was een fijne afspraak! Uiteindelijk goed geholpen door de 2 medewerkers :)

Luisteren goed naar de wensen

Misschien leuk als er een bubbel is als iemand ja zegt tegen dé jurk. Geen must, maar wel heel erg leuk :)

Hi, Julisa
Gefeliciteerd met het vinden van je bruidsjurk, we hebben je met veel plezier geholpen.
Liefs, team Fem

Martine Henstra

Hele fijne hulp bij de keuze van de trouwjurk

Echt het gevoel dat zij alleen de juiste jurk aan jou willen verkopen.

Hi Martine,
Bedankt voor je review, fijn dat je zo'n goede ervaring hebt ervaren.