Van Heuzen

De ketel werd snel geleveerd en gemonteerd. medewerker was heel beleefd en het werk is netjes gedaan.

Bouman

Telefonisch slecht te bereiken ..... er zijn nog .... wachtenden voor u . Na een groot aantal keren proberen de moed opgegeven . Maar toen ik uiteindelijk het juiste... Telefonisch slecht te bereiken ..... er zijn nog .... wachtenden voor u . Na een groot aantal keren proberen de moed opgegeven . Maar toen ik uiteindelijk het juiste MAIL -contact had , ging alles snel. Dus als u van mij ( 86 jaar) een advies wil aannemen... verbeter de rubriek telefonische verbinding en als dat goed loopt verdient u van mij een DIKKE voldoende. Met vriendelijke groeten , Henk Bouman

Lookman

De thermostaat werkt niet goed. Ik stel in op 15 graden, hij blijft 20 graden geven.

Jansen

afvoer oude cv.

Bruisten

Een fijne betrouwbare nieuwe CV ketel geplaatst binnen 4 uur. zeer tevreden

Frieling

In dit verband was het gebruik van de website niet nodig, tijdens het tweejaarlijks monteurs bezoek kwam de vervanging aan de orde hij heeft daarop de zaak in gang gezet

Van den Berg

Goede service

Ik zou Feenstra aan iedereen willen aanraden gezien mijn zeer goede ervaringen mbt onderhoud van mijn oude en installatie van mijn nieuwe cv-ketel!

Krol

Dit bedrijf is zeer aan te bevelen. Vak bekwame monteurs en snelle afhandeling van het product. Wij zijn zeer te vreden.

Voor mij is bij Feenstra weer gebleken dat alles uitstekend wordt afgehandeld en dat ik gerust kan zijn over mijn cv-ketel!!