Van der Linden

Gekozen voor een nieuwe ketel binnen 3 weken geplaatst.super goeie monteurs werkten keurig netjes.mijn complimenten

Alles in paar uren geïnstalleerd en ingesteld.

Alles naar verwachting. Geen kritiek te leveren.

Dierdorp

Geen commentaar

Veenhuizen

Scherpe offerte voor de cv-installatie van mijn keuze, goed advies mbt de offerte en evt wensen, vriendelijke en kundige monteur die de ketel uiteindelijk geplaatst heeft

Geen verdere op en/of aanmerkingen.

Bosman

Wij hebben op 27 februari onze Nefit CV ketel laten vervangen.
Deze was door Feenstra geleverd en daar ook in onderhoud op contract basis.
De ervaring hiermede is zonder meer heel goed...
Wij hebben op 27 februari onze Nefit CV ketel laten vervangen.
Deze was door Feenstra geleverd en daar ook in onderhoud op contract basis.
De ervaring hiermede is zonder meer heel goed te noemen maar vanwege de ouderdom van meer dan 15 jaar was de ketel aan vervanging toe.
Op aanraden van Feenstra werd de nieuwe ketel er een van Atag, deze is op 27 februari geplaatst. Op montage en plaatsing is niets bijzonders aan te merken, deze was gewoon goed.
Maar het erbij geleverde Atag One Zone besturing thermostaat is een absolute ramp. Wij slagen er niet in om dit apparaat via smartphone gekoppeld te krijgen aan ons internet en kunnen daardoor de CV slechts handmatig bedienen en niet met een automatische tijdsinstelling gebruiken.

Een eerste contact met Feenstra over dit probleem verwijst ons naar Atag, na 15 minuten in de wacht bij Atag wordt de verbinding verbroken.
Vandaag bij een tweede contact met Atag die ons verwijst naar KPN waarvan wij o.a. het internet hebben en die een extra aanpassing van de router op 2.4 GHz maakt.
Ook dat brengt geen oplossing, het systeem blijft de Wifi verbinding blokkeren.
Ten slotte contact gemaakt met uw storing/service dienst die ons voor 13 maart kan inplannen.

Ik heb nu zoveel aanpassingen/wijzigingen/wachtwoord veranderingen gehad dat ik niet meer weet wat waarvoor is en ik dus compleet de weg kwijt ben.

Maar uiteindelijk is deze installatie met het besturingssysteem ons door Feenstra aanbevolen en mag ik verwachten dat u datgene wat u levert ook inhoudelijk qua werking begrijpt en zo niet dat aspect dan extern regelt.
Het aspect dat dit bij Atag kennelijk ingewikkeld is is m.i. dan ook niet relevant.

Ik verwacht dan ook een reactie op de ontstane situatie en vraag dringend om een oplossing op kortere termijn dan 13 maart.
Deze situatie doet geen recht aan de overigens goede ervaringen met uw firma.

Hans Bosman

Hoogstraten

Heel tevreden en snelle levering. Fijn om er zo snel weer warm bij te zitten!

Hendriks

Super netjes nieuwe ketel geplaatst.

Verhoeven

Nieuwe ketel via feenstra. Snelle en keurige afhandeling van offerte tot plaatsing. Montage en plaatsing ketel door kundige en vriendelijke monteurs. Alle materialen worden afgevoerd en keurig... Nieuwe ketel via feenstra. Snelle en keurige afhandeling van offerte tot plaatsing. Montage en plaatsing ketel door kundige en vriendelijke monteurs. Alle materialen worden afgevoerd en keurig schoon gewerkt. Petje af voor feenstra. Top bedrijf al 30+ jaar klant bij ze