Printis

VLC & Partners

Super echt Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer behulpzaam bij het oplossen van problemen met perfect resultaat

Bepect B. V.

Men was zeer behulpzaam bij het maken van de layout voor mijn plastic card, had ik zelf niet gekund.

Beschrijf hier uw ervaring

Is al de 2e keer dat ik zo goed geholpen ben en de levering was ook prima op tijd.

SIRON BV

Printis levert uitstekend drukwerk en hun levering is ontzettend snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb meerdere keren verschillende drukwerken bij Printis besteld en tot op heden hebben ze me niet teleurgesteld.

MOES

Lastminute hebben wij een groot aantal flyers+posters besteld en deze konden, via vriendelijk chat-overleg binnen spoed tempo gemaakt+geleverd worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Super, hier gaan wij graag onze volgende printopdrachten laten uitvoeren! Erg netjes!

Thijs/Diep

Uitstekende service, coöperatief en verstand van zaken. In staat om mee te denken en flexibel te zijn. En alles met een glimlach, dat helpt ook altijd :)

Beschrijf hier uw ervaring

uitstekende service, coöperatief en verstand van zaken. In staat om mee te denken en flexibel te zijn. En alles met een glimlach, dat helpt ook altijd :)

Visieversa.org

Top kwaliteit, top Service!

Beschrijf hier uw ervaring

Extreem goede service ontvangen van Printis na wat problemen met levering door de vervoerder in mijn regio.

Studio Slotboom

Printis (en vroeger Faktor50) leveren altijd keurig werk voor Studio Slotboom en denken goed mee vanuit hun ervaring/expertise.

Beschrijf hier uw ervaring

Super snelle levering en prima kwaliteit

miniver software solutions

Uitstekend

denkt met klant mee

Sonja Bruil

Telefonisch al dusdanig geholpen dat een digibeet zoals ik er prima mee uit de voeten kon. Daarbij, behalve het juiste advies ook zeer geduldig en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Het resultaat is prachtig! Ik heb hele mooie visitekaartjes mogen ontvangen. De glans, de heldere kleuren, alles boven verwachting. Dus complete top!!

zussman

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

goed kwaliteit product en super snel