Faciato

Faciato Klanten beoordelen Faciato met 9/10. Gebaseerd op 221 ervaringen.221

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een webshop met een van de grootste collecties in exclusieve zonnebrillen in de Benelux. Faciato.nl heeft een eenvoudige en overzichtelijke webshop ontwikkeld welke iedereen de mogelijkheid biedt in alle rust een zonnebril uit te zoeken.
Adres
Pastoriestraat 53
7551DJ Hengelo

Contactgegevens
E-mail: info@faciato.nl
Tel: +31(0)747002103
KvK: 56802749
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Faciato met 9.2/10. Gebaseerd op 221 ervaringen.

Chia Jin Hon
Chia Jin Hon

Uitstekend

Zeer snelle reactie op vragen.

Nico
Nico

Zeer ruime keus van topmerken zonnebrillen. Sneller levering en goede communicatie omtrent de order. Dikke aanrader.

Leon Burink
Leon Burink

- Mooie en overzichtelijke site
- Goede en makkelijke zoek functie
- Groot aanbod
- Goedkoop

- Geen thuiswinkel waarborg?
- Misschien aanlevering Track en Trace code zodat je beter inzicht hebt in wanneer je bril wordt bezorgd.
- Levertijd/besteltijd van 2 weken is wel lang (werd wel iets eerder aangeleverd)

Reactie Faciato:

Beste Leon,

bedankt voor je beoordeling. Faciato.nl is als sinds 2011 aangesloten bij De Stichting Webshop Keurmerk. Onze pagina vind je hier: https://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Lid-Details/3143?s=1.

Elke klant ontvangt zodra het pakket wordt afgegeven bij Post NL een track & trace code per e-mail. Waarom u deze niet heeft ontvangen is ons onduidelijk, we gaan dit uitzoeken.

Wat betreft de levertijd: alle zonnebrillen die wij op voorraad hebben worden de volgende werkddag geleverd. Helaas kunnen wij niet alle brillen op voorraad nemen, dus voor deze brillen geld inderdaad een levertijd van 2 weken. Maar zoals u al aangaf, vaak wordt de bril sneller dan 14 dagen geleverd.

Nogmaals bedankt voor u bestelling en we wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnebril.

Joy Wagemans
Joy Wagemans

J. Mertens
J. Mertens

snelle levering
problemen worden snel en goed opgelost

nm

kan nergens een bestelknop vinden om iets toe te voegen aan mijn winkelmandje, ook staat nergens bestelprocedure uitgelegd

Reactie Faciato:

Beste,

We snappen dat het vervelend is dat u nog niet kunt bestellen. Omdat de webwinkel vrij recent is over gegaan van eigenaar hebben wij bewust de bestelknop nog even weg gelaten omdat we bezig zijn een totaal nieuw assortiment aan te leggen. We zouden het jammer vinden om mensen teleur te moeten stellen dus hebben dit bewust nog even zo gedaan.

Wellicht kunt u ons uw e-mailadres doorgeven zodat wij u op de hoogte kunnen houden zodra er weer besteld kan worden? Excuses voor het ongemak voor nu en we hopen u snel blij te kunnen maken met een van onze prachtige modellen.

Faciato.nl

Bedrijfsinformatie