JCB

Dell optiplex 7060 prima werkend voor prima prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Aankoop en levering verliep soepel en duidelijk.

P Weerheim

Super geregeld, goed ingepakt, en prachtige kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat belooft werd qua programma's klopte allemaal.

PRJ Permentier

Ik wilde een dekstop echter met meer geheugen. Die optie stond niet op de site. Mailtje gestuurd, en FDK heeft direct de optie toegevoegd. Aangevinkt, betaald, volgende dag in huis. Zo hoort het!... Ik wilde een dekstop echter met meer geheugen. Die optie stond niet op de site. Mailtje gestuurd, en FDK heeft direct de optie toegevoegd. Aangevinkt, betaald, volgende dag in huis. Zo hoort het! Prima service.

B. Luijsterburg

Snelle service. Goede prijs kwaliteit verhouding

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Raf b

Overzichtelijk en netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is aangekomen wat ik besteld hebt, alles ziet er goed uit, heb er niks over te zeggen

Mieke

Goede service, supersnelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Er was een probleem met mijn bestelde telefoon waardoor alle telefoons uit die batch door de leverancier werden teruggeroeoen. FDK heeft dit snel en zorgvuldig opgepakt en opgelost. En direct een... Er was een probleem met mijn bestelde telefoon waardoor alle telefoons uit die batch door de leverancier werden teruggeroeoen. FDK heeft dit snel en zorgvuldig opgepakt en opgelost. En direct een andere (iets duurdere) telefoon geleverd, zonder bijbetaling.
Wij hebben hier de afgelopen jaren al meerdere keren een aankoop gedaan en hebben goede ervaringen met FDK, voor zowel laptops als telefoons, nieuw of refurbished.

Harm Klaassens

Laptop als nieuw

Adri

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de 2e keer dat ik hier een pc koop de erste was laptop en een pc en ben er zer te vreden over ok de manier van kopen en bezorging doen ze zelf dat is wel net zo fijn.

Tillieu

Fijne shop, goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, goes product!

Mark de Jong

Ik had een zeer goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestellen ging eenvoudig en duidelijk, de levering was snel, de computer was keurig verpakt met voldoende vul materiaal.