Exto.nl

Cora Westerink

Zeer professioneel, vriendelijk, bereikbaar. Site zelf is eenvoudig te bedienen. Fijner dan WordPress

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je mooie review!

Jos Pluijmaekers

Geen opmerkingen! Alles verloopt prima!

Bedankt voor je review!

Ria Plaisier

Goede en efficiënte bestelling en bezorging

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review en feedback. We gaan hiermee aan de slag!

Jan

Fantastisch

Bedankt voor uw review!

H van der Woude

Het boek Houtskool van Lianne Sloots besteld en ontvangen

Martin van Mourik

Uitstekende site met veel betaalbare kunst

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je mooie review en graag tot ziens op exto!

Martine Stevens

Groot aanbod, overzichtelijk

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review! De kunstenaars op exto houden zelf hun voorraad bij indien een werk buiten exto verkocht wordt, heel soms gebeurt het dan helaas dat een werk net verkocht is dat... Hartelijk dank voor je review! De kunstenaars op exto houden zelf hun voorraad bij indien een werk buiten exto verkocht wordt, heel soms gebeurt het dan helaas dat een werk net verkocht is dat iemand ook in de webshop wilt kopen. Buiten de webshop zijn op exto wel werken te vinden die al verkocht zijn, omdat de kunstenaars een overzicht van al hun werk willen laten zien, of omdat zij ervoor kiezen geen gebruik te maken van onze online winkel.
Ik wens je veel plezier met het gekochte werk!

A. Smits

Mooie schilderijen; snelle levering

Ant Doets

Door een artikel in het plaatselijke krantje kwam ik in aanraking met het werk van Frans van Vuuren en daardoor ook met Exto. Op een eenvoudige manier schilderijen bekeken en eentje besteld. Door een artikel in het plaatselijke krantje kwam ik in aanraking met het werk van Frans van Vuuren en daardoor ook met Exto. Op een eenvoudige manier schilderijen bekeken en eentje besteld.
Normaal zou ik niet snel een schilderij bestellen via internet, maar in deze Corona-tijd kwam dit goed van pas.

Gonnie

Het kunstwerk ziet er goed uit, precies wat ik verwachtte.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review! We zien je graag terug op exto.nl.