Monique Kuyper

Slecht

Niet

Reactie Expresswear.nl:

We betreuren de slechte review, ondanks dat uw bestelling op zaterdag 2 maart netjes is verzonden en op maandag 4 maart bij u is afgeleverd. U heeft het artikel retour aangemeld (vanwege de pasvorm... We betreuren de slechte review, ondanks dat uw bestelling op zaterdag 2 maart netjes is verzonden en op maandag 4 maart bij u is afgeleverd. U heeft het artikel retour aangemeld (vanwege de pasvorm en niet i.v.m. een klacht) op dinsdag 5 maart, dit is niet in één keer gelukt (maar uiteindelijk wel). Ons inziens niet helemaal terecht dat we daarmee als 'slecht' bestempeld moeten worden, maar dat ter zijde.

Irene Bos

Bestelling snel geleverd

Goede website, makkelijk bestellen, snelle bezorging

Lies

Mooie kledingcollectie.

Snelle levering en keurig verpakt.

Lara

Nette service en snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering.

Prima. Goed en betrouwbaar

Snel geleverd

Nathalie Kortekaas

Mooie kleding voor een goede prijs, snel verstuurd en fijne service

Reageren snel, denken mee, mooie kleding!

MCW

Snelle levering, duidelijke webshop

waar om alleen sterke punten F?
verbeterpunt : retgour procedure onduidelijk en omslachtig!

Nicole

Perfect te woord gestaan

Vriendelijk

Karen

Mooie kleding, leuke en fijne winkel.
Mooie kleding, leuke en fijne winkel.
Jammer is het dat de kosten van een retourzending vrij fors zijn. De jurk die ik besteld had om te passen rook naar zweet, dat ben ik niet gewend van deze winkel.

Snelle levering.

Reactie Expresswear.nl:

Wat vervelend om te horen dat het artikel rook. Dit is inderdaad zeker niet wat u van ons mag verwachten en wij zullen dit dan ook direct gaan doorzetten richting ons logistieke centrum. Excuus voor... Wat vervelend om te horen dat het artikel rook. Dit is inderdaad zeker niet wat u van ons mag verwachten en wij zullen dit dan ook direct gaan doorzetten richting ons logistieke centrum. Excuus voor het ongemak.

Jan

Super fijn alles wordt snel geregeld en afgehandeld en optijd geleverd.

Super snel