Europcar

Europcar Ook benieuwd naar feedback over de webshop Europcar? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company533
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Europcar met 8.6/10. Gebaseerd op 533 ervaringen.
Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?
N.v.t.

Slecht

- De klant goed informeren over schadebedrag en het schadeformulier opsturen zonder dat de klant daar achteraan moet.
- Niet zulke belachelijk hoge bedragen in rekening brengen voor een krasje van nog niet eens 1 cm!

Reactie Europcar:

Geachte mevrouw Herkink,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Wat is uw reservering en of huurcontractnummer? Dan zoek ik het graag nader voor u uit.
U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Zou u Europcar aanbevelen?Nee

Bij het inleveren van de auto bleek er een klein krasje van 1 cm in de achterbumper te zitten, zonder een idee te hebben waar die vandaan kwam. kregen we bij het inleveren van de auto te horen dat ze de auto zouden laten taxeren, mij dan zouden informeren en het restbedrag van de borg terug zouden storten. een week later kreeg ik het restbedrag terug. in totaal kostte dat kleine krasje 340 euro! bovendien hebben ze mij niet geïnformeerd van tevoren. na wat gedoe het schadeformulier op kunnen vragen. materiaalkosten: 50 euro. de rest van het bedrag arbeidskosten!! zo'n krasje zelf laten maken is nog niet eens de helft van dat bedrag! belachelijk!.

w.m.f. Kelders
w.m.f. Kelders

geen of het zou moeten zijn de zaak oplichten en geen klachten oplossen

nooit geen auto daar huren

Waardeloos en oplichters.

* Prijs
* Kwaliteit
* Flexibiliteit (proberen zoveel mogelijk maatwerk te leveren voor de autovraag)
* Sevice

Zou u Europcar aanbevelen?Ja

Kort maar krachtig: erg goed! vriendelijk personeel, mooie, nieuwe auto's, goede prijs!.

Uitstekend

Reed heerlijk en was erg zuinig.

Klantvriendelijk als altijd.

Streetband FF AnderZ Den Haag
Streetband FF AnderZ Den Haag

Klantvriendelijkheid van de medewerkers van Den Haag Centrum

Schades aan auto's die doorgegeven worden ook snel opvolgen.

Score voor Europcar:4/5

Goed.

Slecht

1 sterk punt is dat ze de auto kwamen brengen en vriendelijk jongens..

zie voorgaande..

Reactie Europcar:

Geachte heer,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reserveringsnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit.
U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Holland

Zou u Europcar aanbevelen?Nee

Ze komen er helaas niet goed van af. ik heb een paar keer een wagen gehuurd maar kreeg een bakwagen mee waarvan de klep niet op afstand-bediening werkte. zoiets is dodelijk om iets.
op te bouwen. toen ik een andere wagen kreeg na de 4e keer was dit de eerste die helemaal in.
orde bleek...toen ik deze voor de week daarop wilde reserveren kon dat niet meer en stond deze.
ergens elders in het land. nu zijn ze zover dat er geen enkele bedrijfswagens meer zijn alleen nog maar personenauto's en dat zegt voldoende. ze proberen iets op te bouwen maar breken het gelijk weer af. ze hebben een aantal jaren geleden in goes begonnen en toen zijn ze weer weg gegaan omdat ze het niet konden redden. mijn advies doe iets goed of doe het niet. ik heb de rekeningen keurig per pin betaald en overgemaakt binnen 14 dagen ondanks de klachten en kreeg ook nog een soort van dwangbevel of ik niet even snel wilde betalen want kreeg anders niks meer gehuurd van ze. de jongens die er werken ligt het niet aan maar het management dat het beleid bepaald. ik heb inmiddels een ander verhuurbedrijf gevonden wat niet zo snel nee zegt en wel goed materiaal heeft e ook nog eens goedkoper is. ik denk dat ze beter op kunnen doeken want met deze instelling waar klachten lopen en niks aan gedaan word is het snel gebeurd..

E.G.J.Boeken Kruger
E.G.J.Boeken Kruger

Bekende gezichten en hulpvaardig en snel in afhandeling

Een probleem blijft nl; als Overtoom druk is en de auto moet naar binnen dan staan er soms auto's in de poort die nog afgehandeld moeten worden. Zelf sta ik dan op de Overtoom met een sliert auto's achter me.

Zou u Europcar aanbevelen?Ja

Prettig, correct en snel.

Europcar 1 beoordeling

alles staat op papier je hoeft nergens aan te twijfelen je kan het na lezen staat op papier altijd mooie nieuwe schoone auto

de man achter de balie is weleens weg dat is lastig je wil niet wachten of later terug komen

Score voor Europcar:4/5
Zou u Europcar aanbevelen?Ja

Prima klasse bedrijf wordt je netjes geholpen.

Uitstekend

Zowel het personeel en flexibiteit maakt het erg prettig om samen te werken!

Nee.

Zou u Europcar aanbevelen?Ja

Overall erg prettig om samen te werken. er valt altijd van alles te regelen mocht dit nodig zijn!.

Eerlijkheid

Bij een online reserveren van de auto het graag met optie onbepaalde kilometerprijs te toevoegen

Superleuk.

Bedrijfsinformatie

Snel, eenvoudig en voordelig een auto huren? Europcar, het adres voor autoverhuur!
Adres
Binckhorstlaan 297