Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Lia Koene

Bestellen met telefonische hulp uitstekend.
Retourneren zonder retoursticker is waardeloos!
Er zijn nog veel mensen die niet zo handig zijn op de p.c.

Beatriz Herraez

Dhl slecht bedrijf

Monique Raben

Bestelling schort en pannenlappen prima verlopen.

Denise de Jong

Levering is niet goed gegaan met avonddienst DHL

Hartelijk dank voor je feedback.
Volgens onze gegevens is het pakket afgeleverd. Kan je contact opnemen met onze klantenservice (webstore@essenzahome.nl) mocht dit niet het geval zijn. Alvast bedankt!

Leni Kalle

Bestelde dekbed werd snel verzonden. Werd verzonden per DHL. Ik was thuis maar bestelling kwam niet. Geen briefje in de brievenbus. Op DHL app zag ik dat ik niet thuis geweest zou zijn. Moest pakket... Bestelde dekbed werd snel verzonden. Werd verzonden per DHL. Ik was thuis maar bestelling kwam niet. Geen briefje in de brievenbus. Op DHL app zag ik dat ik niet thuis geweest zou zijn. Moest pakket ophalen in straat waar alle parkeerplekken bezet waren. Zonder auto had ik het pakket niet op kunnen halen.

kathleen Warners

Ik ben enorm ontevreden, want product is nog steeds niet geleverd en ik heb bericht gehad dat levering naar verkeerde regio is gegaan en daarna niets meer vernomen.

Hartelijk dank voor je feedback.
Volgens onze gegevens is het pakket op 4 maart alsnog geleverd na een vertraging bij onze vervoerder. Onze excuses voor de vertraging!

W.J Versluis

Mijn ervaring met essenza home is niet zo goed. Voor ... besteld is morgen in huis gaat bij ons niet op.
Op donderdagmiddag voor 14.00 uur besteld was maandagavond om 21.42 uur geleverd door dhl. Dit was de 1e en laatste keer bij essenza iets gekocht, maar het is de schuld van dhl dat ik hier niets meer zal gaan bestellen. Sorry essenza de geleverde spullen zijn top maar ik zou niet meer met dhl samenwerken.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback. Wat vervelend dat het pakket niet op tijd is geleverd. We zullen hiervan een melding maken. Onze excuses voor het ongemak!

Eefje Kievits

Snel en mooi