Betrouwbaarheid
Resultaat
Kennis & vakmanschap
Communicatie

Hotel Grand Canal

Luistert goed naar de wensen

Global Entrepreneur Week Regio Zwolle

Accuraat en professioneel.
Accuraat en professioneel.
We hadden de opdracht om snel een goed uitziende website in de lucht te krijgen. Zelf konden we dat niet. Voor deze opdracht hebben we Erik gevraagd om dit te doen. En met succes.
Knap werk!

Snel handelen.
Tussentijden problemen we direct aangepakt.
Terugkoppeling van afgeronde acties.

R. Balster Timmerwerken

Erik heeft mijn website gebouwd en gezorgd dat die hoog in google te vinden is.

Breast&Style

Super blij met onze nieuwe website die Erik heeft gemaakt!

Stichting Nulse Feesten

Erik is erg open voor eigen ideeën en adviseert daarnaast goed wat wel/ niet gebruiksvriendelijk is voor bezoekers. Tevens is hij in staat om de website zo te maken dat deze goed zelf van content is... Erik is erg open voor eigen ideeën en adviseert daarnaast goed wat wel/ niet gebruiksvriendelijk is voor bezoekers. Tevens is hij in staat om de website zo te maken dat deze goed zelf van content is te voorzien.

Niet dat ik weet

Camping Het Klaverblad

Erik onze ervaring: Ik denk dat communicatie vooral in een eerste gesprek met de klant (wij ) op zich goed was. Echter bij de eerste opzet van website verbaasden wij ons over de algehele verandering... Erik onze ervaring: Ik denk dat communicatie vooral in een eerste gesprek met de klant (wij ) op zich goed was. Echter bij de eerste opzet van website verbaasden wij ons over de algehele verandering van de site. Dit was niet onze bedoeling. Na opnieuw gesprek en mailwisselingen heb je naar onze mening heel goed werk verricht. Het geheel ziet er zeer goed uit. We krijgen veel positieve reacties. Conclusie: zeer tevreden , maar luister en handel naar wat een klant wil. Maak het tijdens het gesprek visueel laat het zien met voorbeeld website en/of schetsen.

Maak het visueel vooral bij een eerste gesprek

Reactie Erik Balster Internet Marketing:

Hallo Bert,
Hallo Bert,
Bedankt voor je feedback, ik ga zeker wat doen met je verbeterpunten. Goed om te horen dat jullie blij zijn met de website. Op naar een succesvol seizoen voor jullie camping.
Groeten,
Erik

Positie1

Erik werkt al enige jaren voor Positie1 en haar opdrachtgevers. Hij is uiterst betrouwbaar persoon, met brede kennis op het gebied van online marketing. En prettig om mee samen te werken.

Communicatie is in onze branche enorm belangrijk. Of het dit nu intern of extern is, op afstand of face to face, het is van grote invloed op het succesgevoel bij de opdrachtgevers. Hier kan ook... Communicatie is in onze branche enorm belangrijk. Of het dit nu intern of extern is, op afstand of face to face, het is van grote invloed op het succesgevoel bij de opdrachtgevers. Hier kan ook Erik zich nog verbeteren.

Content Media

Ik heb Erik leren kennen tijdens onze samenwerking bij Positie1, een online marketingbureau. Daarnaast heb ik hem zelf ook al eens ingehuurd voor werkzaamheden. Hij is zeer prettig om mee samen te... Ik heb Erik leren kennen tijdens onze samenwerking bij Positie1, een online marketingbureau. Daarnaast heb ik hem zelf ook al eens ingehuurd voor werkzaamheden. Hij is zeer prettig om mee samen te werken. Betrouwbaar, flexibel en met kennis van zaken!