Kwaliteit van geleverde product

Henk Bosma

Het product werd snel en goed geleverd zoals zij beloven.

Als je de eerste laag heb aangebracht moet je echt gelijk de tweede laag aanbrengen als je wacht neemt de muur niets meer op

Privepersoon

Ik had geen rechtstreekse communicatie met het bedrijf, informatie op internet was meer dan voldoende. Niet vaak zo gedetailleerde info over producten gezien. Ik gebruikte Permacon, elke denkbare... Ik had geen rechtstreekse communicatie met het bedrijf, informatie op internet was meer dan voldoende. Niet vaak zo gedetailleerde info over producten gezien. Ik gebruikte Permacon, elke denkbare toepassing wordt beschreven op de internetsite van Ecoform. Compliment daarvoor.

Optimale informatievoorziening.

Carla

Goede en milieuvriendelijke producten.

Het zou nog milieuvriendelijker zijn als je de producten ook kan afhalen.

Marcel

Ecoform Europa, heb ik goede ervaring mee. Vanaf bestellen tot het door omstandigheden zelf ophalen van oppercorn. Je bent daar nog echt klant, wordt naar je geluisterd, komen afspraken na, geef ze... Ecoform Europa, heb ik goede ervaring mee. Vanaf bestellen tot het door omstandigheden zelf ophalen van oppercorn. Je bent daar nog echt klant, wordt naar je geluisterd, komen afspraken na, geef ze een 10!!!! Dit is nu een bedrijf waar je nog zaken mee kan doen.

H. Bessems

Naast het feit dat oppercon een heel fijn product is om gemetselde muren zelf waterdicht te maken stond het support team direct klaar toen er zich onverhoopt een probleem voordeed met de... Naast het feit dat oppercon een heel fijn product is om gemetselde muren zelf waterdicht te maken stond het support team direct klaar toen er zich onverhoopt een probleem voordeed met de postbezorging. Echte topservice!

Angela

Uitstekend in persoonlijk contact, makkelijk bereikbaar, meedenken en oplossen van problemen. Permacon donderdag besteld en vrijdag al in huis. Permacon is makkelijk aan te brengen.

Ga zo door.

Jan Heylen

Snelle levering en goed verpakt, makkelijk aan te brengen product, de waterdichting moet nog bewezen worden de komende winter!

prima, doe zo verder!!

Leon

Zowel het navigeren en de informatie op de website, als vervolgens het contact met de medewerkers (waarbij vooral ook het meedenken met onze wensen) en tot slot de levering van de producten ging... Zowel het navigeren en de informatie op de website, als vervolgens het contact met de medewerkers (waarbij vooral ook het meedenken met onze wensen) en tot slot de levering van de producten ging allemaal zeer fijn:). Ik word altijd vrolijk als een bedrijf zo'n indruk bij mij achterlaat, ga vooral zo door;).

Ga vooral zo door:)

Tim

Nette oplossing

Email contact zeer goed, eerste telefoongesprek door omstandigheden aan bedrijfszijde onaangenaam. Kort daarna werd er vanuit Ecoform weer contact opgenomen en een nette oplossing geboden.

W.Hulsebos

Heb impregneermiddel voor hout geprobeerd. Voor 10liter €195,00, bij een ander bedrijf kost dat €96,00. Dus dit impregneermiddel is veel te duur. Wel bemerkte ik dat ze telefonisch uiterst... Heb impregneermiddel voor hout geprobeerd. Voor 10liter €195,00, bij een ander bedrijf kost dat €96,00. Dus dit impregneermiddel is veel te duur. Wel bemerkte ik dat ze telefonisch uiterst vriendelijk waren naar de klant.

Het impregneermiddel woodcom is veel te duur.

Reactie Ecoform Europe:

Beste heer Hulsebos,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.
Beste heer Hulsebos,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.
Woodcon is een zeer hoogwaardig product, dat lang meegaat en simple is om aan te brengen. Je kunt altijd wel een goedkoper middel vinden, zelfs nog goedkoper dan die van €96, de vraag zal zijn, hoelang gaat het mee, dit kunt u nu zelf goed beoordelen omdat u ze nu beiden in huis heeft.
Vriendelijke groet,
Ecoform Europe