Snelheid bij oplossen van problemen
Kwaliteit producten en diensten
Overstap naar de cloud
Klantvriendelijkheid medewerkers
Snelheid bij beantwoorden van vragen

Cloud niet van toepassing

Hans Peter Korendijk Slijterij DePort van Kleef

Vriendelijk bedrijf met korte lijnen en vakkundig personeel

x

Correcte afhandeling

De ervaringen zijn prima. We kennen elkaar natuurlijk ook al een tijdje en dat werkt altijd goed. De afgenomen diensten zijn niet van al te complexe aard en (mede daardoor?) gaat het prima. De... De ervaringen zijn prima. We kennen elkaar natuurlijk ook al een tijdje en dat werkt altijd goed. De afgenomen diensten zijn niet van al te complexe aard en (mede daardoor?) gaat het prima. De verhuizing vorig jaar is goed voorbereid en uitgevoerd. Ging vlekkeloos.

Fred Exterkate - Tem hove installatietechniek

Goed, korte lijntjes, er wordt snel gereageerd

Mkb Reva bv

Uitstekend

Zeer tevreden

CBsales BV

Doeltreffend, vriendelijk, heel goede know-how en betrouwbaar

Reactie Easy Office Online:

Beste CBSales,
Hartelijk dank voor je uitstekende feedback! Daar zijn wij heel blij mee.
Beste CBSales,
Hartelijk dank voor je uitstekende feedback! Daar zijn wij heel blij mee.
Je vroeg ons naar een overzicht van het team. Dat overzicht hebben wij op de website staan: https://www.easyofficeonline.nl/team/
Groet,
Tjoek Korenromp

De overstap naar de cloud is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Er moesten nog wat zaken aangepast worden. Personeel is vriendelijk en bereid te helpen, maar voor sommige zaken hebben we toch... De overstap naar de cloud is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Er moesten nog wat zaken aangepast worden. Personeel is vriendelijk en bereid te helpen, maar voor sommige zaken hebben we toch navraag moeten doen omdat er geen terugkoppeling kwam.