Snelheid bij oplossen van problemen
Kwaliteit producten en diensten
Overstap naar de cloud
Klantvriendelijkheid medewerkers
Snelheid bij beantwoorden van vragen

Peter, IDT

Tevreden

Prettige personen om mee samen te werken. Probleemoplossend.

Leuke MKB club met gedreven medewerkers. Past bij mijn eigen onderneming.
Eerlijk advies
Snelle service

bakker

Nog te kort om dit aan te geven

Dean Schoemaker

Geen ervaring mee met Easy Office

Gerben Grave

Zeer goed en prettig!!

Derrick Bijker, KANS!

Zeer prettige ervaring! Wij hebben vaak zaken die op korte termijn opgelost moeten worden, of om een andere invulling vragen dan vooraf gedacht. Flexibiliteit, kennis van zaken en de... Zeer prettige ervaring! Wij hebben vaak zaken die op korte termijn opgelost moeten worden, of om een andere invulling vragen dan vooraf gedacht. Flexibiliteit, kennis van zaken en de oplossingsgerichtheid staat hoog in het vaandel bij EO.

GBI Gerritse

Prima solide bedrijf

We maken sinds kort gebruik van glasvezel via EOO, en qua snelheid is dat een grote verbetering. Het proces om tot een deal te komen heeft even wat tijd in beslag genomen, omdat er aan onze kant een... We maken sinds kort gebruik van glasvezel via EOO, en qua snelheid is dat een grote verbetering. Het proces om tot een deal te komen heeft even wat tijd in beslag genomen, omdat er aan onze kant een paar maanden geleden nog geen noodzaak was. Dat is onlangs veranderd en gelukkig zijn de prijzen een stukje afgenomen. Na de officiële opdracht was het heel snel geregeld om gebruik te kunnen maken van de glasvezel dienst.