Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Malou

Fantastisch

Alle informatie die je nodig hebt vind je meteen terug op de eerste pagina.

Je kan nog vermelden dat een levering binnen 24u niet mogelijk is als je vanuit België besteld, maar je krijgt het nog altijd binnen 2-3 dagen

Nout

Goede ervaring, ik had in een haast een boek besteld met het verkeerde papier. Ik heb de dag zelf nog gebeld en ze hebben dit aangepast voor mij en ik heb het verschil bijbetaald. Ook heel rap... Goede ervaring, ik had in een haast een boek besteld met het verkeerde papier. Ik heb de dag zelf nog gebeld en ze hebben dit aangepast voor mij en ik heb het verschil bijbetaald. Ook heel rap reactie op mails waardoor we snel konden handelen.

Communicatie!

Duidelijkheid rond begin en eind blz van een boek waar jullie beginnen met drukken.

Marc Jager

Goede service

Vij verzending van scriptie waren aantal exemplaren te weinig geleverd. Na enkele mail naar klantenservice, is ontbrekende aantal snel nagestuurd. Een voorbeeld van goede service en klantgerichtheid.

nvt

Wim van Oel

Heb niet anders dan positieve ervaringen met EZBook. Ik heb voor het eerst een boekje gemaakt en daarvan een proefexemplaar laten drukken. Dat is uiteraard wel iets duurder, maar de fouten die ik in... Heb niet anders dan positieve ervaringen met EZBook. Ik heb voor het eerst een boekje gemaakt en daarvan een proefexemplaar laten drukken. Dat is uiteraard wel iets duurder, maar de fouten die ik in het proefexemplaar tegenkwam waren puur onkunde en beginnersfouten mijnerzijds. Heb mijn fouten gecorrigeerd en een nieuw pdf-bestand met bestelling naar EZBook gestuurd. Gelijk maar even gebeld en de dames die mij te woord stonden was echt een verademing in vergelijking met andere bedrijven en instellingen. Lang verhaal kort, prima bedrijf levert eerste kwaliteit werk en kan ik EZBook bij eenieder van harte aanbevelen.

Zijn toch wel de rustige manier en alle tijd nemend voor een beginneling op het gebied van boekwerkjes.

Het is haast onmogelijk, maar moet overal 5 sterren voor geven.

Karine De Gucht

Heel erg goed!

Zeer gebruiksvriendelijk concept, goede transparantie van de te verwachten prijs en uitstekende klantenservice

Bij mijn 2de levering was er een kleurverschil, maar dat schijnt normaal te zijn.

Kees Henselmans

Probleemloze, persoonlijke communicatie. Professioneel product, snelle levering. Goede prijs. Geen enkele reden om het eens bij de concurrent te proberen.

Reeds genoemd.

Sassefratsels

EZbook.nl heeft ons erg goed geholpen. Ze staan open voor kritiek en geven goede feedback. Wij hadden een mail gestuurd over onze bestelling en werden daar binnen enkele dagen over teruggebeld door... EZbook.nl heeft ons erg goed geholpen. Ze staan open voor kritiek en geven goede feedback. Wij hadden een mail gestuurd over onze bestelling en werden daar binnen enkele dagen over teruggebeld door een zeer hulpvaardige mevrouw. We zijn zeer tevreden over de service!

Goede klantenservice

Bij het inpakken van de boeken, de rug van het boek eerst in de enveloppe. Dan beschadigd het boekje minder snel.

Peter M

Zeer positief

heel makkelijk in gebruik, drukwerk van hoge kwaliteit

Toon Steinhauser

Zeer gebruiksvriendelijk en fijne online bijstand!

gebruiksvriendelijk

soms moeilijk inschatten langs welke kant blad 1 komt

Dennis

Gemakkelijk gebruik tool, heldere uitleg bij ieder stap, snelle levering, product zoals verwacht.

De online tool om boek te vervaardigen is uitstekend en gebruikersvriendelijk

Geen.