Heidema, Sophie

Ik word fijn geholpen

komt niet bij mij op. ik kan ook niets vergelijken omdat ik al heel lang bij Engie aangesloten ben

Lennart Veer

Goede service en klantgericht. Heeft een klantenservice die telefonisch bereikbaar is. Prima app met zeer nuttige informatie dat inzicht geeft in het energiegebruik.

Kan niets bedenken

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met de service van ENGIE en de ENGIE app! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!

Wim Duinkerken

Goede toegang tot informatie...

Niet dat ik zo weet..

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en de wijze waarom je geïnformeerd wordt! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!

Billy.

De laatste tijd veel geknoei met de Engie app. Die niet goed werkt

De techneuten maar een bijscholing geven van Engie.

Goedemorgen Billy,
Bedankt voor het delen van jouw review.
Goedemorgen Billy,
Bedankt voor het delen van jouw review.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je de laatste tijd problemen ervaart met onze app. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk doen wij altijd ons uiterste best om te zorgen dat alles goed werkt. Maar, zoals met alle techniek, komt het wel eens voor dat er een keer iets fout gaat of niet goed werkt. We proberen dit altijd weer zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast blijven we natuurlijk altijd onze app verbeteren!
Mocht je weer eens problemen ervaren of je hebt hier vragen over, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Voor nu nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Kosterman

Volgens de regels

Ik heb al meerdere malen gevraagd om meneer Kosterman te veranderen in mevrouw Kosterman, dat schijnt niet te realiseren te zijn, er is geen meneer Kosterman! Graag alsnog aanpassen a.u.b.

Goedemorgen mevrouw Kosterman,
Goedemorgen mevrouw Kosterman,
Bedankt voor het delen van deze review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de aanspreektitel bij ons al die tijd niet goed heeft gestaan. Ik zie dat er één keer een e-mail over is verstuurd, helaas is dit destijds niet goed verwerkt door ons. Waarvoor onze excuses.
We gaan er voor zorgen dat het nu alsnog wordt aangepast naar mevrouw! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Ik wens je een mooie dag.

Ribberink

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen.
Ik wens je een mooie dag.

Rob Noordergraaf

Duidelijk en eerlijk met een fijne app.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en onze ENGIE app! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu...

Karin

Ervaring is fantastisch

Niet die ik nu kan bedenken

Goedemorgen Karin,
Bedankt voor het delen van deze mooie review.
Wat een mooie woorden zeg! Hier worden wij erg blij van :) We waarderen het enorm dat je dit met ons deelt.
Ik wens je...
Goedemorgen Karin,
Bedankt voor het delen van deze mooie review.

Mahmoud

De service van het bedrijf is uitstekend tegenover klanten

Lagere prijzen

Goedemorgen Mahmoud,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Goedemorgen Mahmoud,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dat je ons aanbeveelt aan anderen. We hopen dat we je in de toekomst weer eens tarieven kunnen bieden waar je ook helemaal tevreden mee kunt zijn.

Ingrid van Dooren

Fijne app waar je dagelijks je verbruik kunt bekijken

Contractverlenging eerder aangeven. In de app wordt dan niet aangegeven of je nog goed zit met je maandbedrag.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en onze ENGIE app! Je geeft aan dat de termijnbedragcheck in de ENGIE app geen juiste weergave geeft bij een contractverlenging. Ik kan me goed voorstellen dat je ten alle tijden een goed beeld wil krijgen van de schatting voor je termijnbedrag. Wij werken achter de schermen dan ook continu aan verbetering van de ENGIE app. WIj werken er dan ook hard aan om ook tijdens een contractverlenging de termijnbedragcheck optimaal te laten werken. Voor nu is het zo dat t moment waarop je nieuwe overeenkomst ingaat je ook een duidelijk beeld krijgt bij de termijnbedragcheck. Het termijnbedrag op je nieuwe overeenkomst wordt berekend aan de hand van een gemiddeld jaarverbruik. Mocht je hier nog vragen of onduidelijkheden over hebben dan wil ik je vragen om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. WIj zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur bereikbaar. Wij helpen je telefonisch graag verder met al je vragen rondom je energie!