ENGIE

ENGIE Klanten beoordelen ENGIE met 8.5/10. Gebaseerd op 1291 ervaringen.1291
8.5/10

Bedrijfsinformatie

ENGIE maakt de energie van morgen vandaag al voor u beschikbaar. Energie die mooi is voor de wereld én mooi voor u.

Wij vinden het vanzelfsprekend om duidelijke afspraken met u te maken en deze op tijd en juist na te komen. Bent u niet tevreden? Dan zoeken wij graag samen met u een oplossing.

Hieronder vindt u onze contactgegevens.
Adres
Postbus 554
8000 AN Zwolle

Contactgegevens
E-mail: klantenservice.nl@ENGIE.com
Tel: 088 444 66 70
KvK: 05082820
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ENGIE met 8.5/10. Gebaseerd op 1291 ervaringen.

W. Tempert
W. Tempert

Zou niet weten welke.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De ervaring die ik met engie heb, ging alleen via de telefoon, en daar heb ik goede ervaring mee, vlotte antwoorden op mijn vragen, snel opgelost.

Jan Magielse
Jan Magielse

Maak 1 bevestigingsbericht in plaats van voor elk adres en electra en gas apart. Erg verwarrend.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Alles is in een telefoongesprek geregeld. kregen daarna wel veel welkomstmails voor de beide adressen en apart voor electra en gas. is wel verwarrend. wordt ook niet erg duidelijk in mijn engie.

B.Vervloed
B.Vervloed
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Alles wordt netjes geregeld + de prys is goed.

ajm oude wolbers
ajm oude wolbers

nee is prima zo

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel efficent werkende medewerkers die direct reageren als er iets is.

J.F. Slot
J.F. Slot
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelle en correcte service.

M.G. Hokke
M.G. Hokke

Voor een ouder persoon is het prettig zaken telefonisch te regelen, dus hoe korter de aanloop tijd om de juiste persoon aan de telefoon te krijgen, des te beter dat is.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mijn telefonisch contact is prettig verlopen en de mededelingen waren duidelijk en goed te volgen.

J.wuite
J.wuite
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer vriendelijk en netjes.

Hans van der Horst
Hans van der Horst

nadat de jaarrekening is opgemaakt is deze nog niet in te zien, maar zijn de gegevens wel al ge update naar het jaar erna. er is dan dus even geen recente informatie beschikbaar en dat wordt niet vermeld. Is verwarrend voor mij als consument.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelle reactie op vragen, goede website om eigen gegevens in te zien..

Yvonne
Yvonne
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Je wordt netjes behandeld en ze zijn erg vriendelijk ze luisteren naar je probleem op.

Bas van Ginkel
Slecht
Bas van Ginkel

Zorgen dat verkooppersoneel zich aan de regels houdt en niet keihard loopt te liegen tegen nieuwe klanten.

Score voor ENGIE:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Van de week meldde zich een 'adviseur' van engie aan de deur. mijn vrouw was toen thuis en heeft deze persoon te woord gestaan. in het gesprek werd gedaan alsof hij onze meterstanden kon bekijken, want slimme meter, en op basis daarvan werd een voorstel gedaan..
helaas is mijn vrouw toen in het verkooptrucje "zet hier even een handtekening voor geheel vrijblijvende informatie" getrapt nadat ze hem dit meerdere malen heeft laten bevestigen. hij zoomde op zijn tablet helemaal in op het handtekening veld zodat de rest van het formulier niet zichtbaar was. .
paar uur later valt de bevestiging van het nieuwe energiecontract in haar inbox. dit zijn dus gewoon de oude en vieze colportage tructjes waarvan we allemaal hoopten dat die zouden zijn uitgestorven. gelukkig is er tegenwoordig een goede wettelijke bescherming en komen we hier wel weer vanaf maar door dit soort mensen verlies je toch een beetje het vertrouwen in de mensheid.

Bedrijfsinformatie

Hieronder vindt u onze contactgegevens.
Adres
Postbus 554