EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

J2024

Slechte ervaring

Biologisch

Afspraken nakomen, klantgericht worden

Onbetrouwbaar

Het idee dat het biologisch en milieubewust is

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Leve op tijd en zorg dat de bestelling compleet is

Na 2 jaar hello fresh, overgestapt naar Ekomenu. Reden? Hello Fresh levert vlees zonder ster en veel bewerkte/bespoten producten. De eerste levering van Ekomenu ging fout, maar sindsdien loopt het... Na 2 jaar hello fresh, overgestapt naar Ekomenu. Reden? Hello Fresh levert vlees zonder ster en veel bewerkte/bespoten producten. De eerste levering van Ekomenu ging fout, maar sindsdien loopt het als een zonnetje en wij smullen van de heerlijke, eerlijke gerechten! Verrassend lekker! Voor hetzelfde geld biologisch: dit maken ze waar.

Gevarieerd, lekker. Gewoon heel goed!

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Nee: alles heerlijk! We houden van veel groente: alleen zijn de porties groente vaak te groot. Geen probleem: invriezen en later een lekkere fritatta van maken.

Geen levering gehad via bezorgdienst Multi vers, hele dag gewacht. Gemaild dezelfde dag, als een dag later dat ik niks heb ontvangen. Geen reactie ontvangen, geen geld terug. Inmiddels een week... Geen levering gehad via bezorgdienst Multi vers, hele dag gewacht. Gemaild dezelfde dag, als een dag later dat ik niks heb ontvangen. Geen reactie ontvangen, geen geld terug. Inmiddels een week verder! Oplichters!

Reageren, geld terug geven

Volkoren producten aub!!

Lekkere recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ekomenu gekozen omdat ze volkoren producten aanboden, beter voor de gezondheid en het milieu.

Annet

Erg blij mee

Leuke recepten

Nee

Rene van Popering

Bedroevend slechte ervaring

Kan ik niet beoordelen

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wellicht nieuwe klanten welkom heten, aandacht geven als het al gelijk fout gaat en leveren wat je belooft

Macha Roesink

Elke maandag is het zo’n handig begin van de week als ik voor drie of vier maaltijden de biologisch ingrediënten thuisbezorgd krijg. Ik kies vaak gezin- of ketorecepten uit en ik sta meestal... Elke maandag is het zo’n handig begin van de week als ik voor drie of vier maaltijden de biologisch ingrediënten thuisbezorgd krijg. Ik kies vaak gezin- of ketorecepten uit en ik sta meestal standaard op ketoleefstijl voor 3 dagen en kies dan soms voor meer menu’s de specials uit. Ik heb ook 2 keer halfvolle melk en een volle yoghurt wekelijks ingesteld bij de online supermarkt van Ekomenu. Het is lekker én biologisch en ik hou meer bij wat ik uitgeef per week. Ik ben fan van het eerste uur. 👍Al vijf jaar lang!!

Gemakkelijke recepten met groente die ik vroeger nooit at zoals aubergine en zoete aardappel

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een app naast de website zou nog handiger voor mij zijn:)

Kwaliteit maaltijden is goed. Vaak wel wat weinig voor dit geld. Bezorgdienst laat echt te wensen over evenals bereikbaarheid en communicatie van klantenservice.

Biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Klantenservice zeker bereikbaar op dagen dat de maaltijden bezorgd worden. Zie voorbeeld HelloFresh

Makkelijk in gebruik, fijne recepten, goede ingrediënten

Veel variatie en keuze, makkelijk in gebruik, goed afgestemd op verschillende diëten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Soms is de bereidingstijd langer dan aangegeven (wij koken voor 3 personen)
Soms is de bereidingstijd langer dan aangegeven (wij koken voor 3 personen)
Ingrediënten als rijst/pasta niet meeleveren, maar als optie in 'grootverpakking': scheelt verpakkingsmateriaal en ook kosten (?)