E-bikez.nl

I was impressed by E-bikez' services. Knowledgeable team. I work full-time and they could accommodate me: they came to my house for a test-ride and delivered my bike at home as well. If it has to be... I was impressed by E-bikez' services. Knowledgeable team. I work full-time and they could accommodate me: they came to my house for a test-ride and delivered my bike at home as well. If it has to be serviced, they can also come to my home. This makes it extremely convenient.

Very positive

Denise

Deskundig, klantgericht en persoonlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreid de tijd genomen en uitgebreid geadviseerd. Aandacht voor de kleinste details. Hier wordt echt gedacht vanuit de klant. Alles moet kloppen. Heel blij dat we hier onverwachts terecht zijn... Uitgebreid de tijd genomen en uitgebreid geadviseerd. Aandacht voor de kleinste details. Hier wordt echt gedacht vanuit de klant. Alles moet kloppen. Heel blij dat we hier onverwachts terecht zijn gekomen!

Jan den Broeder

De persoonlijke benadering en de tijd nemen voor uitleg en demonstratie heeft ons zeer verrast, maar is ons ook prima bevallen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden een afspraak om een proefrit te maken met een Lacros Scamper vouwfiets en werden hartelijk ontvangen met koffie en kregen daarna uitgebreid uitleg over de fiets en ruimschoots de tijd... Wij hadden een afspraak om een proefrit te maken met een Lacros Scamper vouwfiets en werden hartelijk ontvangen met koffie en kregen daarna uitgebreid uitleg over de fiets en ruimschoots de tijd voor een proefrit. Alles in een ongedwongen sfeer.
Ook de aflevering van de fietsen thuis was prima geregeld, ook hier weer de tijd voor uitleg.

Michiel Steenbergen

We hebben de persoonlijke contacten met een van de eigenaars erg op prijs gesteld. We waren door de website natuurlijk al goed op de hoogte van wat ons te wachten stond. Bij de proefrit in Utrecht... We hebben de persoonlijke contacten met een van de eigenaars erg op prijs gesteld. We waren door de website natuurlijk al goed op de hoogte van wat ons te wachten stond. Bij de proefrit in Utrecht werden we allerhartelijks ontvangen. Daar hebben wij definitief onze keuze bepaald.

Beschrijf hier uw ervaring

De uitbesteding van de leverancier verraste ons. Ook het ontbreken van een factuur zodat wij de fietsen konden betalen ontbrak bij het secundaire bedrijf, zodat ik daarover moest bellen. Maar dat... De uitbesteding van de leverancier verraste ons. Ook het ontbreken van een factuur zodat wij de fietsen konden betalen ontbrak bij het secundaire bedrijf, zodat ik daarover moest bellen. Maar dat ging uitstekend via e-mail.

Patricia

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kwam voor de aankoop van een goede, degelijke elektrische fiets snel uit bij E-bikez. Mijn ouders kochten namelijk 7 jaar geleden hier hun fietsen en zijn zeer tevreden over de degelijkheid van... Ik kwam voor de aankoop van een goede, degelijke elektrische fiets snel uit bij E-bikez. Mijn ouders kochten namelijk 7 jaar geleden hier hun fietsen en zijn zeer tevreden over de degelijkheid van de fietsen en de hele fijne goede service van E-bikez. Dit kan ik na mijn eigen ervaring alleen maar beamen. Klantvriendelijkheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Daar geef ik dan graag mijn spaarcenten uit. Ik ben erg blij met mijn mooie nieuwe e-bike en de prettige koop.

Hans van der Horst

E-bikez is zeer aan te raden als je op zoek bent naar een ebike met andere specificaties en moderne innovaties voor redelijke aanschafsprijs. Hans en Dennis zijn daarvoor de juiste personen je... E-bikez is zeer aan te raden als je op zoek bent naar een ebike met andere specificaties en moderne innovaties voor redelijke aanschafsprijs. Hans en Dennis zijn daarvoor de juiste personen je daarbij te helpen.

Beschrijf hier uw ervaring

In mijn zoektocht naar een ebike met lage instap kwam ik, na het lezen van goede ervaringen, terecht bij E-bikez. Tijdens mijn bezoek werd het mij snel duidelijk dat ik niet in gewone fietswinkel... In mijn zoektocht naar een ebike met lage instap kwam ik, na het lezen van goede ervaringen, terecht bij E-bikez. Tijdens mijn bezoek werd het mij snel duidelijk dat ik niet in gewone fietswinkel was maar in een "huiskamer met goede, mooie en innovatieve fietsmerken. Hans en Dennis hebben mij, na aanvankelijk verkeerde keuze, de juiste ebike een Van Dijck Juno Nexus 5E met een zeer grote accu verkocht. Een zeer positieve fietsbeleving tijdens de eerste ritten!
Bedankt Hans en Dennis.

Familie wunderink

Mijn vrouw kocht in maart een van dijck ebike,ik kocht dezelfde 21 november.proef gereden,niets was teveel,goede uitleg door meneer hans. Kon 5 fietsen proberen die werden naar onze maat... Mijn vrouw kocht in maart een van dijck ebike,ik kocht dezelfde 21 november.proef gereden,niets was teveel,goede uitleg door meneer hans. Kon 5 fietsen proberen die werden naar onze maat afgesteld.wat een heerlijke fietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is nog een bedrijf dat met je mee denkt.zijn geen verkopers,maar nog echte adviseurs.

E-bikez.nl

Juiste service

Beschrijf hier uw ervaring

2 fietsen van ruim 3000 euro per stuk. Nu binnen 3 jaar al eerder gratis accu gewisseld. Nu weer de accu defect, nadat deze fiets in de regen heeft gestaan. Bij melding, een nieuwe accu aangeboden... 2 fietsen van ruim 3000 euro per stuk. Nu binnen 3 jaar al eerder gratis accu gewisseld. Nu weer de accu defect, nadat deze fiets in de regen heeft gestaan. Bij melding, een nieuwe accu aangeboden tegen een redelijke prijs.

Reactie E-bikez.nl:

Als toevoeging op deze review wil E-bikez melden dat er buiten de garantie een keurige oplossing geboden (nieuwe accu tegen zeer schappelijke prijs) is om zodoende weer een tevreden klant te hebben.... Als toevoeging op deze review wil E-bikez melden dat er buiten de garantie een keurige oplossing geboden (nieuwe accu tegen zeer schappelijke prijs) is om zodoende weer een tevreden klant te hebben.
Dit doet E-bikez vanwege het feit dat alles vanuit redelijkheid en billijkheid bekeken wordt en waar mogelijk niet te zwart wit omgegaan wordt met zaken buiten de garantie. Dat maakt E-bikez net wat klantvriendelijker dan nodig en dat doen wij graag !
Gelukkig heeft de heer vd Zwet aangegeven heel blij te zijn met de geboden oplossing.

J. Linssen

Prima uitleg en mooi assortiment

Beschrijf hier uw ervaring

De door E-bikez speciaal geselecteerde fietsen zijn stuk voor stuk erg mooi afgewerkt en hebben ook nog eens een grote accu.
Wij hebben uiteindelijk voor model JUNO gekozen. Sterke motor met...
Wij hebben uiteindelijk voor model JUNO gekozen. Sterke motor met 700wh accu.

Particulier

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Mensen die een Spark de Luxe hebben en waarvan de sensor plaat achter een breuk heeft, doe er een stukje alu folie tussen en hij doet het weer prima?