Monique Ter Bogt

Snelle levering, goede verpakking

Na bestellen wist ik eigenlijk niet wat de levertijd van de messen was. Achteraf waren ze er heel snel maar ik geloof dat dat niet vermeld stond op de website

Anne Hurkmans

Top product en service!

Maja van Tatenhove

In een een woord prima

Djim Roebers

Messen zijn van goede kwaliteit, en het contact via de mail is snel, duidelijk en vriendelijk.

Voor het ontwerp van gravure heb ik een paar mails gestuurd om de tekst naar wens te krijgen. Het zou makkelijker zijn voor de klant om gelijk meerdere ontwerpen te krijgen om uit te kiezen.

Nic Weemaes

Perfect, niets op aan te merken

Niets

Lucas Lambers

Snel en dienstbaar

Claire Peten

Heel snelle levering. alles correct verlopen.

SYLVIA VAN DRIESSEN

Goede communicatie, snelle goed verzorgde levering!

Heleen Van Oosten

Besteld en de volgende dag gegraveerd binnen.

Geen punten

Hotel De Rustende Jager

Heb een bestelling gedaan en betaald 23 september 2022 en tot nu toe 8 oktober niet ontvangen. Gebeld 2 x en komt 8 oktober met DHL naar u toe. Dus niet, Jammer , heb dit nodig in de keuken, maar... Heb een bestelling gedaan en betaald 23 september 2022 en tot nu toe 8 oktober niet ontvangen. Gebeld 2 x en komt 8 oktober met DHL naar u toe. Dus niet, Jammer , heb dit nodig in de keuken, maar weinig vertrouwen meer in dit bedrijf. Men wil wel verkopen, betalen en je hoort niets meer. Je moet er zelf achter aan. Ook geen belletje gehad dat het niet op voorraad was. Degene die het behandeld heeft is met vakantie Daar moet je het mee doen.

Ik denk dat U dat wel weet.