Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Supportertje

Bizar slecht, aanraden om hier nooit zaken mee te doen

Geen idee

Eerlijk zijn tegen over je klanten.
Sneller reageren op mails en niet na meer dan 1 maand.
Eerlijk zijn tegen over je klanten.
Sneller reageren op mails en niet na meer dan 1 maand.
Zelfde producten aanbieden en niet stiekem zonder dat de klant het weet wisselen van producten.
Kwaliteit leveren
Machine kennis

Britt

Enorm slecht… Miste iets in mijn bestelling. Krijg ik na zelf te bellen te horen dat het item in backorder staat. Vervolgens krijg ik een mail dat het toch niet leverbaar is. Het gaat om steentjes... Enorm slecht… Miste iets in mijn bestelling. Krijg ik na zelf te bellen te horen dat het item in backorder staat. Vervolgens krijg ik een mail dat het toch niet leverbaar is. Het gaat om steentjes om te bedrukken die nodig waren voor een opdracht had voor een klant. Had alvast een deel van de kledingstukken bedrukt en krijg nu dus te horen dat de steentjes niet meer gaan komen. Wat betekent dat ik mijn bestelling niet af kan maken en zit nu met een ontzettend groot probleem. Het enige wat ze voor me kunnen doen is me 20 gram steentjes in een andere verkopen met zogenaamde korting terwijl ik 50 gram steentjes besteld had. Komen absoluut niet met een gepaste oplossing waarmee ik mijn opdracht af kan maken. Zit nu dus met een mega probleem.

Ook staan er bij de steentjes geen drukvoorschriften of op welke materialen het kan. Als je hiervoor belt krijg je een erg vaag antwoord. Persvoorschriften die ik gekregen had klopte niet, hierdoor een kledingstuk verpest. Weer opgebeld waarna ik weer hele andere persvoorschriften te horen kreeg. Echt echt enorm slecht.

Als ik iets moet noemen, klantenservice goed bereikbaar

Betere informatie op de website over producten, betere klantenservice, betere oplossingen als je een fout maakt, voorraad beter bijhouden, etc etc

De-Zja-Vu mode

Altijd vriendelijk en service

Vriendelijk ervaringen bij navraag levering

Ga zo door!

Rob

Folie per mail besteld, bevestigd gekregen en opvallend snel (in deze tijd) geleverd in perfecte verpakking. Supersoepel en probleemloos. Aan te bevelen.

Assortiment, probleemloos bestellen.

Nee

Atelier R. Lambermont

Na een iets minder goede ervaring, nu een hele goede ervaring met Druma. Onverwacht snelle levering van het product. Met dank!

groot aanbod

Reactie Druma.nl:

Kijk daar doen we het voor dank voor de mooie beoordeling, Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

A. R. Lambermont

Teleurstellend. De snijplotter die dit bedrijf mij tijdens een vriendelijk telefoongesprek aanraadde en die ik vervolgens heb aangeschaft, voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Men wilde de... Teleurstellend. De snijplotter die dit bedrijf mij tijdens een vriendelijk telefoongesprek aanraadde en die ik vervolgens heb aangeschaft, voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Men wilde de machine niet retour nemen. Mijn email met een voorstel om dit op te lossen werd tot op heden genegeerd. De aanvankelijke vriendelijkheid sloeg over in het negeren van mij als klant.

Breed assortiment.

Beter naar de wensen van de klant luisteren.

handzeefdrukkerij de vlinder

Telkens levert een bestelling gruwelijke frustratie op. Men communiceert niet met de klant. NA een week nog niks, zelf maar even gebeld. Een collega zou contact hebben opgenomen dat het niet op... Telkens levert een bestelling gruwelijke frustratie op. Men communiceert niet met de klant. NA een week nog niks, zelf maar even gebeld. Een collega zou contact hebben opgenomen dat het niet op voorraad zou zijn. De bekende smoes. Er is geen contact geweest. Ook deelleveranties wordt niet over gecommuniceerd. Een bedrijf met een zeer slechte moraal.

nee, een enkele

Alle personeel eruit gooien en opnieuw beginnen

jeoffrey ghysels

Heel slechte ervaringen met dit bedrijf.
Een transferpers bestellen van 400€ en hij werkt gewoon weg de helft van de tijd niet.
Reeds meerdere malen contact opgenomen, maar gewoon niet...
Heel slechte ervaringen met dit bedrijf.
Reeds meerdere malen contact opgenomen, maar gewoon niet eens opnemen.
1 maal opgenomen, ik leg het probleem uit, het antwoord: meneer het moet werken...???
Ik heb 1 jaar garantie, ik eis dus een nieuw toestel dat degelijk werkt.

Levering was snel.

Service

Geachte heer Ghysels,
Geachte heer Ghysels,
Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent, mijn collega zal vanmiddag telefonisch contact met u opnemen we zullen dan vast tot een gepaste oplossing komen. met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

FeestGarant

Fijne vinyl producten, vriendelijk personeel en snelle levering. Ook voor telefonische vragen en advies zijn ze goed bereikbaar.

Advies en kwaliteit producten.

Dank voor de leuke feedback, met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Since 1665

Printbaar tranfserfolie besteld, product voldoet niet aan de verwachtingen

Levering

tot tweemaal toe niet gereageerd op vraag/klacht over product

Beste,
Dat is vervelend ? Zou u een mail willen sturen naar receptie@druma.nl dan zorg ik dat deze zeker beantwoord gaat worden, Excuus voor het ongemak Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv