Joris

Ik ben erg fijn geholpen door Niels met het verder ontdekken van LinkedIn Ads.

Klantvriendelijkheid - zonder klant te zijn

Gertjan Van den Berg

Doublesmart begeleid Smaak van de Wereld als bedrijf met SEO en SEA. Een zeer pro-actieve insteek met duidelijke doelstellingen en rapportages. Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Erg prettige... Doublesmart begeleid Smaak van de Wereld als bedrijf met SEO en SEA. Een zeer pro-actieve insteek met duidelijke doelstellingen en rapportages. Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Erg prettige samenwerking waarbij de investering zich dubbel en dwars terugbetaald.

Easyplants

Service en klant gericht.

DoubleSmart heeft Easyplants begeleidt in de transitie van een offline groothandel in kunstbomen en kunstplanten naar een online groothandel en detailhandel. DoubleSmart heeft een marketing... DoubleSmart heeft Easyplants begeleidt in de transitie van een offline groothandel in kunstbomen en kunstplanten naar een online groothandel en detailhandel. DoubleSmart heeft een marketing strategie opgezet voor de langere termijn. Een groot aantal online marketing tools zijn hierbij ingezet, zoals SEO, google shopping, google adwords, beslist.com. De website wordt regelmatig gemonitord op het conversie percentage. Dit is een continu proces aangezien de online markt zich heel snel doorontwikkeld.

Humphrey Fridt - Vitadis Groep BV

Zeer goede ervaring met Doublesmart!

Sinds doublesmart met de vindbaarheid van Vitadis bezig is geweest zijn er serieuze resultaten behaald. De posities op belangrijke zoektermen zijn sterk verbeterd, bezoekersaantallen zijn toegenomen... Sinds doublesmart met de vindbaarheid van Vitadis bezig is geweest zijn er serieuze resultaten behaald. De posities op belangrijke zoektermen zijn sterk verbeterd, bezoekersaantallen zijn toegenomen en mede door de inzet van doublesmart maakt Vitadis een sterke groei door.

Humphrey Fridt - Vitadis Groep B.V.

KUVA opleidingen

Perfecte dienstverlening

De heren van Double Smart staan altijd klaar om je zowel gevraagd als ongevraagd van de juiste adviezen te voorzien. Keiharde werkers met een uitstekende service. Ben uitermate tevreden.

KUVA Opleidingen

Guy van der Kuyp

Judith Vermeer

Uitstekend!

DoubleSmart is een jong en dynamisch bedrijf. Rick en Remco weten waar ze me bezig zijn en halen het hoogst haalbare uit de samenwerking. Een absolute aanrader.

Computer-Bestel.nl

Rick & Remco zijn 2 gepassioneerde entrepreneurs op gebied van online marketing, SEO en SAO. Hedendaags zijn deze 3 werkvlakken niet meer weg te denken voor een gezonden webshop dan wel website met... Rick & Remco zijn 2 gepassioneerde entrepreneurs op gebied van online marketing, SEO en SAO. Hedendaags zijn deze 3 werkvlakken niet meer weg te denken voor een gezonden webshop dan wel website met als doel conversie.

Nu dik een jaar terug ben ik in contact gekomen met DoubleSmart nadat mijn vorige SEO partner gedwongen moest stoppen mijn haar taken. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt gehad van DoubleSmart.

In samenwerking met DoubleSmart hebben we zeer mooie resultaten behaald op gebied van linkbuilding. Op grote zoekwoorden als ‘Game PC’, ‘Game Computer’ en ‘Game PC Kopen’ een top 3 positie weten te behalen in mum van tijd. Door de sterke concurrentie in Google kun je dus wel nagaan wat voor impact DoubleSmart gehad heeft op onze webshop.

De kracht van DoubleSmart ligt op de persoonlijke benadering, deze jongens doen er alles aan om jouw onderneming te zien groeien. Dan wel op gebied van bezoekersaantallen maar ze denken ook graag mee met het optimaliseren van conversie en nieuwe mogelijkheden. Dit is één van de grote jongens die met je meedenkt tot het uiterste, waardoor jouw relatief kleine investering heel veel kan opleveren.

www.computer-bestel.nl is een dikke drie jaar geleden begonnen als klein, jong en dynamisch bedrijf en inmiddels mede dankzij DoubleSmart uitgegroeid tot één van de grote jongens binnen onze bedrijfstak.

Dikke Pluim voor Rick en Remco, ga zo door!

- Persoonlijk betrokken.
- Beste prijs/kwaliteit op SEO/SEA vlak.
- Persoonlijk betrokken.
- Beste prijs/kwaliteit op SEO/SEA vlak.
- Transparante rapportages en statistieken, je ziet aan het eind van de maand exact wat er voor je is gedaan en wat de impact is geweest op gebied van van groei.
- Natuurlijke SEO ondersteuning, doet dus geen schade of afbreuk aan je website.