Peter van Heijst

Exact op maat gemaakt, professioneel met beschermend plastic aan beide zijden.

Exact op het bestelde formaat afgesneden.

Hartelijk dank Peter.

Jan

Snelle levering en keurig op maat

Duidelijke website

Geey

Hartelijk dank.

Mariska van Rijsbergen

De bestelling en het doorgeven dan de maten van de afgesneden rechthoek ging goed en snel.

Snel, vriendelijk

Verzending niet via DHL laten verlopen (ik heb zeer slechte ervaringen met dit vervoersbedrijf)

Dag Mariska,
Dank voor uw review. Wat betreft het verzenden daarvan kan ik aangeven dat dit het meest lastige voor ons is. Met iedere vervoerder zijn er goede en minder goede ervaringen te vinden.

I. Van Veldhuizen

Prima informatie ontvangen goed overleg

Goede communicatie

Hartelijk dank !

Holverda

Heb ik helaas niet, beetje geschrokken.

De website is zeer goed.

Het “gratis” zagen oplossen met een werktoeslag . Is volgens mij nier echt geloof waardig. Sorry opdracht gecanceld.

Geachte heer of mevrouw Holverda,
Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat u schrikt van de Dokter dus excuses daarvoor.
Ik kom echter geen gecancelde order tegen met uw gegevens en ook de...
Geachte heer of mevrouw Holverda,
Ik kom echter geen gecancelde order tegen met uw gegevens en ook de tekst werktoeslag is mij vreemd. Kan het zijn geweest dat er sprake is geweest van bewerkingen anders dan louter zaagwerk?

Jac

Goed advies, snelle levering, goede prijs

goed advies, snelle levering, goede prijs

Reactie Dokter Plexiglas:

Dank voor uw mooie woorden.

Hans

maatwerk product op basis van simpele schets.

Alles kan

Dank voor uw review.

Tom Dekker

Top product

Voor zulke hoge bezorgkosten verwacht ik wel dat dat afgestemd wordt met de klant. Dat was in mijn geval niet zo.

Beste Tom,
Beste Tom,
Faillissement van onze verzendpartner heeft ons snel moeten dwingen met andere partijen in zee te gaan, De backoffice incluis Track&Trace is nog niet ingericht, kortom u heeft helemaal gelijk en er wordt aan gewerkt.

marijse

Duidelijke omschrijving en makkelijk te bestellen, snelle levering

snel geleverd en makkelijk contact

Leroy

Hartstikke blij met de platen! Ik vind het zelf ook een goeie prijs voor wat je krijgt. Als het team de communicatie tijdens de bestelling nog aan kunnen scherpen, dan wordt het 5 sterren!... Hartstikke blij met de platen! Ik vind het zelf ook een goeie prijs voor wat je krijgt. Als het team de communicatie tijdens de bestelling nog aan kunnen scherpen, dan wordt het 5 sterren! Desalniettemin 100% aan te raden als ik naar de alternatieven kijk.

Mooi op maat gesneden

Communicatie omtrent de status van de bestelling

Dank Leroy,
Wij gaan voor de 5 sterren.