Doehetbudget.nl

Doehetbudget.nl Klanten beoordelen Doehetbudget.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 1500 ervaringen.1500

Bedrijfsinformatie

Waarom doehetbudget.nl?

Omdat wij rechtstreeks vanuit onze fabriek de raamdecoratie afleveren, kunnen wij onze houten jaloezieen, pvc jaloezieen of bamboe jaloezieen veel goedkoper uitleveren.

Onze raamdecoratie kunt u heel eenvoudig zelf online samenstellen.

Al onze raamdecoratie's worden gratis bij u thuisbezorgd of kunnen worden afgehaald bij ons magazijn.

Wij hebben een showroom in Alkmaar die 6 dagen in de week is geopend.

het team van doehetbudget.nl
Adres
Hazenkoog 10a
1822BS Alkmaar,

Contactgegevens
E-mail: sales@doehetbudget.nl
Tel: 072-3030599
KvK: 37156159
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Doehetbudget.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 1500 ervaringen.
Informatie op onze website
levertijd
kwaliteit

PB
PB

Bereikbaarheid , vriendelijkheid, zeker om problemen achteraf op te lossen. Fijn. Maar dit kan voorkomen worden door het bestelproces te verfijnen en de klant op veel meer details van situatie en bevestiging te wijzen.

Score voor Doehetbudget.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi product. goeie service. vriendelijke behandeling. .
probleem is een beetje de communicatie:.
- de site informeert niet 100%/ cq is niet helemaal duidelijk over de kleine dingetjes zoals (in mijn geval).
1 de vorm, plaatsing, groote van de afdek-sierlijsten van het mechaniek van lamellen; ik kreeg platte en in de vorm van een bakje. ben ik niet vooruit over geinformeerd en die pakken anders uit bij plaatsing in de sponning. moet vooraf op gewezen worden daarin een beslissing te nemen. .
2 andere hulpmiddelen voor spandraadjes/geleiding moeten bestellen. is erg afhankelijk van eigen situatie. moet ook vooraf op gewezen worden daarin een beslissing te nemen. .
3 de greepjes voor de trekkoorden: beetje plomp houten model. heb later om kunsstof gevraagd en gekregen. (prima) maar had ik die keuze bij het bestellen kunnen maken??? niet gezien? niet duidelijk?.

moeder
moeder
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede, duidelijke site. snelle levering, kortom helemaal blij mee.

Inge

Wat een goede service. ik had op de site een aantal staaltjes besteld. daarna werd ik gebeld om hierover het e.e.a. te verduidelijken en werden nog wat tips gegeven. uiteindelijk een houten jaloezie besteld. tijdens het vervoer naar ons adres is er een kleine beschadiging aan de koof ontstaan. ik had gevraagd om een klein potje verf in dezelfde kleur zodat ik dit een beetje kon bijwerken maar ik kreeg direct een nieuwe koof thuis gestuurd.

Uitstekend

Gewoon correct geleverd. Passen precies!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Persoonlijke service, fijn dat ze me de gratis stalen stuurden..

Uitstekend

Het team van Doe het budget denkt goed mee en besteld niet klakkeloos. Wij hadden een verkeerde kleur ladderband gekozen en daarover werd netjes contact opgenomen om advies te geven, waarna de bestelling keurig werd aangepast. Erg goed meedenken!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bedrijf, makkelijk bestellen en snelle levering! prijs is ook erg scherp!.

Wilfred
Wilfred
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit en service.

Bart Harms

Allereerst is de mogelijkheid tot persoonlijk contact via whatsapp erg prettig. net even zekerheid krijgen over de juiste maatvoering, ondanks de goede uitleg op de website. informatievoorziening na bestelling was super. ook de wijze van verzending en het inpakken was erg goed. duidelijke nederlandstalige omschrijving en de producten kwalitatief goed. wij zijn tevreden!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben onze aluminium jaloezieën net opgehangen en ziet er geweldig uit..
prima kwaliteit,service en levertijd..

van der heide
van der heide

De site geeft zelf suggestie welke combinatie band het beste past bij de jaloezieën

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onlangs houten jaloezieën besteld via doe het budget. wolkgrijs met taupe band, perfect op maat gemaakt. vlotte levering, dik tevreden. een aanrader deze firma.

Familie van Heek
Familie van Heek

Zeer tevreden.

Bedrijfsinformatie

Waarom doehetbudget.nl?

Onze raamdecoratie kunt u heel eenvoudig zelf online samenstellen.

Wij hebben een showroom in Alkmaar die 6 dagen in de week is geopend.

het team van doehetbudget.nl
Adres