Kwaliteit
Bereikbaarheid

Ineke Leeraar

Snelle levering, goeie kwaliteit.

Bjorn

Wij hadden een flink aantal op maat gemaakte luxaflexen besteld, materiaal bamboo, kleur kastanje. De luxaflexen zijn prachtig. Helaas zijn er bij de zijgeleiding geen profielen meegeleverd om deze... Wij hadden een flink aantal op maat gemaakte luxaflexen besteld, materiaal bamboo, kleur kastanje. De luxaflexen zijn prachtig. Helaas zijn er bij de zijgeleiding geen profielen meegeleverd om deze te bevestigen aan de kozijnen. Voor de rest vriendelijk personeel en mooie prijzen!

Mike

Duidelijk bestelproces en prima product geleverd

Buddy Woudenberg

Ik heb er lang over nagedacht om mijn raamdecoratie op maat te laten maken. Toen kwam ik op de website Doehetbudget.nl terecht. Naar Almaar gereden om de kleuren te bekijken. En wat een keuze. Een... Ik heb er lang over nagedacht om mijn raamdecoratie op maat te laten maken. Toen kwam ik op de website Doehetbudget.nl terecht. Naar Almaar gereden om de kleuren te bekijken. En wat een keuze. Een hele vriendelijke verkoper die de tijd voor je neemt, ben heel goed geholpen, en meteen de maten doorgegeven. Het ophangen was een fluitje van een cent, het past precies, helemaal top. Mijn ex-vrouw heeft vorige week ook een bestelling gedaan bij Doehetbudget.nl gedaan. Helemaal top.

margo folkertsma

Hier prachtige lamellen besteld. Bestellen ging makkelijk, levering volgens afspraak. Goede kwaliteit, mooie kleur. Afmetingen waren precies goed. Handleiding helder. Kortom aanrader.

Gorselling, Hoegee, de Knegt

Wij hebben al meerdere bestellingen bij jullie gedaan voor diverse huizen waar we zeer tevreden over zijn.

Gijs Tijseling

Ontzettend goed! De site is perfect. Daarnaast bestelde ik onder andere iets voor de badkamer. Na het ontvangen van de bestelling werd ik erop geattendeerd dat de materiaalkeuze minder geschikt was... Ontzettend goed! De site is perfect. Daarnaast bestelde ik onder andere iets voor de badkamer. Na het ontvangen van de bestelling werd ik erop geattendeerd dat de materiaalkeuze minder geschikt was voor een badkamer. Fijn dat er wordt meegedacht.

Ben Jansen

Zeer goed! Niet voor het eerst bij jullie besteld. Prima service , denken mee en levering conform de geste tijd. Goed op de hoogte gehouden van het voortgangsproces mbt productie en levering.