Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Zelda

De instructeurs hebben ervaring en weten de fun factor er in te houden. Ze betrekken alle kinderen actief.

Verschillende manieren om kinderen te benaderen, die afstemt worden op wat werkt voor het kind.

Voor onze zoon was de groep een beetje te groot waardoor de instructeur relatief weinig tijd had per kind. Voor sommige kinderen is dat geen probleem, maar voor onze zoon maakte dat moeilijk om zijn... Voor onze zoon was de groep een beetje te groot waardoor de instructeur relatief weinig tijd had per kind. Voor sommige kinderen is dat geen probleem, maar voor onze zoon maakte dat moeilijk om zijn focus erbij te houden.

Madelief Houben

Het was heel erg leuk!

Je was de hele tijd wel ergens mee bezig en zat nooit te wachten tot je aan de beurt was

De spelletjes die we deden waren we voor jonge kinderen bedoeld terwijl er best veel kinderen van 12 en ouder in de groep zaten.

just houben

Super leuk

surfen was heel leuk

iets meer uitleggen

Lupe

Ik vond het echt super leuk! Ik vond de activiteiten super leuk. Het eten was heerlijk! Het was elke dag heel gezellig en de sfeer was supergoed!

Ik vond alles heel leuk!

Te gek kamp gehad. Veel verschillende activiteiten gedaan!

Saskia

Lily heeft een top week gehad, veel afwisseling en gezelligheid.

Robin wist na dag 1 de namen van bijna alle kids! Top!
Strakke maar met super veel fun werden de kids begeleid! Super sfeer!

De kinderen iets meer tijd gunnen om hun tussendoortjes op te eten en drinken en om zich in te smeren.

Geweldig kamp gehad! Heel veel gedaan, de activiteiten waren super leuk.

Leuke deskundige leiding, uitdagende maar toch leuke activiteiten.

L. Tonk

Mijn zoontje heeft enorm genoten!
Voor herhaling vatbaar :-)

Goede begeleiding. Enthousiaste mensen.

Liesbeth Kester

De kinderen hebben meegedaan aan het strandkamp en het surfkamp en waren superenthousiast!

Aardige en professionele begeleiders, prima organisatie, sterk programma.

Logistiek was de woensdag in het programma een uitdaging omdat ik twee kinderen op het surfkamp had en één op het strandkamp en de breng/haal locaties verschilden.

loic

Heerlijk surfkamp