Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Hugo

Onze dochter heeft deze somer deelgenomen aan het Surfkamp op het strand van Castricum en heeft zich daar waanzinnig vermaakt. Een afwisselend programme gecombineerd met gepassioneerde leiding heeft... Onze dochter heeft deze somer deelgenomen aan het Surfkamp op het strand van Castricum en heeft zich daar waanzinnig vermaakt. Een afwisselend programme gecombineerd met gepassioneerde leiding heeft haar een onvergetelijke week bezorgd.

Afwisselend programma

Esther

Jack heeft weer een super week gehad bij jullie tijdens strandkamp! Dank!!!!

Super enthousiaste begeleiding en hele stoere activiteiten

Wouter Westen

Superleuk

te gek opgezet

Pippe & Flint

Leuk, super, gezellig, top, actief

Alles was toppie

Surfkamp Castricum

Afwisseling in activiteiten, dus halve dag surfen en andere halve dag steeds wisselende activiteiten.

Mijn zoon was heel enthousiast, hij heeft geen tips!

De Vreede

Derde keer voor onze drie zoontjes en ze vonden het weer te gek!

Leuke, enthousiaste begeleiding, afwisselende activiteiten

Nee

Mijn dochters hebben een geweldige week gehad onder professionele en leuke begeleiding!

Proffesioneel, leuk/grappig en geschikt voor de leeftijd

Noa

Was suuuper leuk volgend jaar zeker weer kitecamp! 😍😍😍

Goede uitleg.

Yvonne

Onze zoon heeft een hele mooie week gehad

Leuke activiteiten. Mooie plek in Camperduin. Leuke begeleiding.

Tijdens de week werd er bijgehouden hoe vaak iemand stout was. Aan het einde van de week kreeg degene met de minste stoute strepen een beloning. Onze zoon is er erg gevoelig voor stout zijn. Hij won... Tijdens de week werd er bijgehouden hoe vaak iemand stout was. Aan het einde van de week kreeg degene met de minste stoute strepen een beloning. Onze zoon is er erg gevoelig voor stout zijn. Hij won natuurlijk de beloning en had daarover discussie met de andere kinderen in de groep omdat deze stout waren.
Naar mijn idee is deze methode geen goed idee voor een goed groepsgevoel.

Graag de volgende keer geen streepjes bijhouden voor stout zijn en meer aandacht voor het groepsgebeuren en bevorderen dat iedereen het met elkaar naar zijn zin heeft.

Marjon

Onze zoon heeft deelgenomen aan het surfkamp. Hij vond het fantastisch! Vaak surfen, maar ook raften, bodyboarden en veel spelletjes. En skateboarden!
Elke dag doe je iets waarvan je ‘s...
Elke dag doe je iets waarvan je ‘s morgens nog niet wist dat je dat kon. Dat is voor iedereen te gek.

De betrokken en super lieve meesters, juffen en begeleiders. En de grote variëteit aan activiteiten.

Misschien vooraf iets meer informeren over de parkeermogelijkheden en de duur van de wandeling van het parkeerterrein naar de verzamelplek.