Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Pepijn en Jenthe Snijders

Volgens mijn kids was het FK vet!

Positief, sociaal, vrijheid, laidback sfeer!

Volgens mijn kids was alles prima geregeld. Ze zijn er volgend jaar weer bij!

Diche

Fantastische week

Veel verschillende activiteiten

Onze zoon vond het team en de sfeer onder instructeurs en het team heel fijn. Je kon altijd iets vragen en er werd goed naar hem geluisterd.

Goede motivatie!

Op de website was moeilijk onderscheid te maken uit welk kamp je kon selecteren, stond te verspreidt verdeeld over de site.

Dat onze zoon op een andere lokatie logeerde dan de...

Dat onze zoon op een andere lokatie logeerde dan de logeerboerderij nl Dopersduin, werd niet aan ons, ouders, medegedeeld. Dat stelt ons teleur in ons vertrouwen.

Reactie Djus.nl:

Wat fijn om te horen dat uw zoon het zo naar zijn zin heeft gehad!
Wat fijn om te horen dat uw zoon het zo naar zijn zin heeft gehad!
Ons Excuus dat we de tweede slaap locatie niet hadden gecommuniceerd. Door late boekingen konden we pas kort vooraf een definitieve verdeling maken tussen de twee overnachtingslocaties. Kwalitatief zijn de twee locaties gelijkwaardig alleen in afstand naar de zee verschillen ze.
Caspian en de rest van Team DJUS

Jos Zomer

Mijn zoontje was helemaal enthousiast, wilde graag meteen een tweede week, dus helemaal top.
Erg leuke afwisseling van activiteiten en gelukkig vrij onafhankelijk van het weer.
Leuke...
Leuke ontspannen sfeer

De motivering van de kinderen om mee te doen en zich in the spannen is geweldig

Eigenlijk geen

Hele leuke activiteiten

sportieve aardige begeleiders

ga vooral zo door

Ik vond het een erg leuk surfkamp de instructeurs waren erg aardig en deden leuk met de groep mee!

Leuke activiteiten

Sam Treur

Onze dochter heeft genoten!!

Nvt

Ook fotos van geblesseerden maken

Het is jammer dat als je kind wordt ingeschreven op surfen het dan uiteindelijk aan watersport activiteit mee doet. Zoë heeft het wel naar haar zin gehad maar heeft nu niet geleerd te surfen en dat... Het is jammer dat als je kind wordt ingeschreven op surfen het dan uiteindelijk aan watersport activiteit mee doet. Zoë heeft het wel naar haar zin gehad maar heeft nu niet geleerd te surfen en dat is toch wel spijtig. Ik vraag mij oprecht af of het had uitgemaakt als haar groep van drie 's avonds telkens weer had moeten aansluiten bij de watersporters.

Zoë heeft een geweldige week achter de rug!

Prijs op de website en de werkelijke prijs gelijk maken. Voelt niet goed dat je meer moet betalen dan aanvankelijk op de site staat.

Reactie Djus.nl:

Hoi Jeroen, Dank voor je mening. Ik zal nog even toelichten waarom (we in overleg met de meiden) ze in de week hebben verplaatst van het surfkamp naar het watersportkamp. De meiden waren veel ouder... Hoi Jeroen, Dank voor je mening. Ik zal nog even toelichten waarom (we in overleg met de meiden) ze in de week hebben verplaatst van het surfkamp naar het watersportkamp. De meiden waren veel ouder dan de rest. Tevens verbleven de meiden wel in de beachfarm en gingen de andere kinderen gewoon naar huis. We hebben toen voorgesteld om mee te doen aan het watersportkamp zodat ze met leeftijdsgenoten die ook verbleven in de beachfarm konden optrekken. Dat betekent dat je minder surft inderdaad, maar omdat het een duurder kamp ik kunnen we wel heel veel andere vette activiteiten doen. Zo hebben ze bijvoorbeeld wel mee kunnen doen met banaanvaren. We stellen daarom graag voor dat de drie meiden kosteloos nog een keer bij ons komen surfen op een zondag. Goed idee?

Op z'n 6e begonnen met surfkamp en nu op z'n 14e genoten van zijn 9e zomerkamp bij DJUS. De laatste twee jaar watersportkamp gedaan voor de afwisseling. Een zomerkamp bij DJUS verveelt nooit!... Op z'n 6e begonnen met surfkamp en nu op z'n 14e genoten van zijn 9e zomerkamp bij DJUS. De laatste twee jaar watersportkamp gedaan voor de afwisseling. Een zomerkamp bij DJUS verveelt nooit! Volgend jaar kitesurfkamp!

Van Jay-Luca mogen er wat minder chill momenten zijn. Hij is liever non-stop bezig. Misschien een keuze bieden tussen chillen of een activiteit. Zodat degenen die wat willen doen zich niet... Van Jay-Luca mogen er wat minder chill momenten zijn. Hij is liever non-stop bezig. Misschien een keuze bieden tussen chillen of een activiteit. Zodat degenen die wat willen doen zich niet vervelen en anderen juist kunnen uitrusten.

Y

Fijn team die met de kids alleen maar leuke dingen doen. Ze doen de hele dag gave activiteiten met de hele groep. Iets meer het water op had wat onze kids betreft wel gemogen, maar de andere... Fijn team die met de kids alleen maar leuke dingen doen. Ze doen de hele dag gave activiteiten met de hele groep. Iets meer het water op had wat onze kids betreft wel gemogen, maar de andere activiteiten hebben ze wel ook van genoten op surfkamp.

Zeer goed in de omgang met kinderen
Activiteiten wisselen elkaar af
Goede surf- en suplessen
Prachtige locatie

Er werd tegen de kids een aantal keer gezegd dat ze gingen longboarden, maar dit ging elke keer niet door om verschillende redenen. Dit vonden ze erg jammer.