Jos

De service, het bestelgemak zijn erg goed

Super goed product voor een scherpe prijs

Geen verbeterpunten

Petra Mathijsen

Zeer goed

Mooie border planten

Reactie Directplant.nl:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat het bestelproces en de planten naar wens zijn. We wensen u nog veel plezier van de planten!

annelies

vlugge afhandeling van een bestelling

L. Kok

Gemengd. Deel van de levering zat er niet bij. Deze is later keurig nageleverd. En bij 1 levering miste ik 2 planten (was border pakket) echter was ik zelf te laat dit te constateren.

Fijne service

Beter de bestellingen controleren en beter de pakketten samenstellen. Ik bedoel hiermee gebundeld en goed gelabeld per plantje. Nu enorme puzzel en dus niet helemaal goed gegaan met de controle.

Lieve

Goede service, snelle levering en mooie kwaliteit planten

Goede kwaliteit en service

We konden een voorkeursdag opgeven. Vrijdag of zaterdag. Maar toen werd het ineens donderdag geleverd, daar hadden we niet direct rekening mee gehouden omdat het niet tussen de keuze opties stond.... We konden een voorkeursdag opgeven. Vrijdag of zaterdag. Maar toen werd het ineens donderdag geleverd, daar hadden we niet direct rekening mee gehouden omdat het niet tussen de keuze opties stond.
We wisten het wel op tijd, waardoor we ervoor konden zorgen dat er iemand thuis was.

Esther

Goede levering, prachtige plantjes

Sterke planten

Chantal

Super tevreden!

Overzichtelijke website met duidelijke uitleg mbt grootte van de planten en plantafstand. Levering volgens afspraak en planten zien er allemaal top uit.

Jonbkergouw

Prima.

Tijdig leveren en goed product en info

Nog beter??

Redelijk

Scheiding maken tussen particulieren en bedrijven

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is, klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? U mag ons altijd een foto van de... Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is, klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? U mag ons altijd een foto van de planten sturen, wij kijken graag wat wij nog voor u kunnen betekenen.
Ook hebben wij speciale regelingen voor bedrijven als u werkbaar bent in het groen en zijn altijd bereid u daar nader over te informeren. U kunt desgewenst voor beide punten een bericht sturen naar info@directplant.nl

Alexander

Eerste levering was 1 plant beschadigd.
En verschillende kleur planten onherkenbaar door elkaar geleverd.
Helaas maar overal kan iets fout gaan
Echter Aftersales afdeling levert echt...
Eerste levering was 1 plant beschadigd.
En verschillende kleur planten onherkenbaar door elkaar geleverd.
Helaas maar overal kan iets fout gaan
Echter Aftersales afdeling levert echt een goede service.
En hebben het netjes afgehandeld.
Geeft een goed vertrouwen en zal zeker weer bestellen als er plantjes moeten komen.

Veel plant voor een gunstige prijs.
Sterke aftersales

Herkenbaarheid van de geleverde plantjes kan beter.
Op de site mag wel meer info over de plant staan